Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-08-2008, 22:52   #191
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Fine de hårfrisyrene.

De er utrolig fine de standarkakene. Ikke lett å velge.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 23:34   #192
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiili Vis post
Fine de hårfrisyrene.

De er utrolig fine de standarkakene. Ikke lett å velge.
Ja, lekre frisyrer (jeg "stjal" de fra Megans pj) De passer veldig godt til kjolen jeg (nesten) har valgt i allefall Blir jammen ikke lett å bestemme seg...tror nesten jeg må ha en prøvetime her hjemme før vi reiser bare for å se hva som blir bra for meg

Nei, den kaken blir ikke lett å velge
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 23:36   #193
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle Vis post
Her går det unna! Virker spennende med Disney-bryllup!
Ja, det har skjedd mye de siste par ukene - veldig gøyBegynner faktisk å kjenne sommerfuglene i magen nå, for jeg skjønner faktisk at dette kommer til å skje Blir drømmebryllupet vårt - det er helt sikkert
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 08:44   #194
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Er det standard kakene? Fy søren får man velge nå da
Vi fikk liksom bare vite at den var 2 etasjer vi - også ba jeg om så lite dill som mulig.
De der var jo fine.

Tror jeg ville valgt "roses and drapes" opg bedt dem droppe "drapes"

(Vi hadde chockolatecake m raspberry mousse.)

Må se etter bilde av kjolen din..så spennende da!!!
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 08:45   #195
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Har Randy gått ned så mye i pris eller er det ikke den pakken vi hadde tro

Mener vi betalte rundt 700$ (i overkant av 4.000Nok) for fotograferingen jeg.
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 12:40   #196
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Pakke 1 koster vel 600 dollar nesten, så blir det + litt pga tax. Men når man bare skal ha master dvd så blir det litt billigere.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 14:05   #197
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

DA HAR JEG KJØPT KJOLEN: hyper:
Jeg har ikke tenkt på annet siden jeg prøvde den i går - og jeg fant vel ut at jeg kom bare til å kaste bort tiden med å prøve den andre kjolene igjen - denne satt jo helt perfekt, trengs ikke legges opp, tas inn/ut eller noe + at det er egentlig den stilen jeg har hatt i hodet hele tiden - måtte bare "fordøye" inntrykket etter i går. Ble mer og mer sikker på at det bare MÅTTE blir den....så jeg ringte selgeren i dag tidlig og sa jeg tok den - hun ble selvsagt gls for det Hun skal levere den til rens i løpet av uken og ringe meg når den er klar - så skal jeg hente den Da skal jeg få tatt bilder

Er 110% sikker på at jeg har valgt den helt riktige kjolen for meg, og det er en kjempelettelse!!!! Nå har jeg den følelsen jeg bare har lest/hørt at andre får når de prøver "kjolen" - tok bare litt lenger tid for meg
Hadde egentlig aldri trodd jeg skulle klare å finne drømmekjolen på finn.no - og at jeg fikk kjole + et nyyyyydelig langt (dobbelt) blondeslør til 7000,- er jo bare helt utrolig
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 08:18   #198
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

I går fikk vi rekommandert brev fra Disney med den signerte kontrakten, gratisbilletter til alle Disney-parkene i ett år og et koselig kort fra sales-personen vår

Har også funnet ut sånn ca reiserute etterhvert. Samboers søster og mann har et vennepar med foreldre som bor i Brasil. De har et svært hus i Tampa som vi kunne låne + at broren til faren hadde et like stort hus rett i nærheten (to golfhull mellom) som vi kunne leie billig. Så da skal vi innkvartere oss der hele gjengen på 17 (inkl fem barn) og ha det som base de tre ukene vi skal være der (er bare oss + samboers søster+fam som skal være tre uker, mens resten blir i to uker). Vi kommer til å reise litt rundt i Florida, bla oppleve Miami, Key West, Everglades og selvsagt Orlando - og bo noen netter hist og her andre steder, men er greit å ha basen vår i Tampa slik at vi slipper å pakke med oss alt hver gang vi skal noe...det blir bare styr med små barn. Så da gjenstår det bare å bestille billettene
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:53   #199
VIP-Medlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 6,415
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Først.... Gratulerer med å ha funnet kjolen... akkurat den misunder jeg deg... Vanskelig

Så deilig å ha kontrakten i hånd, husplanen klare osv... Kan slappe av litt når slike ting er i boks
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 07:58   #200
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Februarmamsen Vis post
Først.... Gratulerer med å ha funnet kjolen... akkurat den misunder jeg deg... Vanskelig

Så deilig å ha kontrakten i hånd, husplanen klare osv... Kan slappe av litt når slike ting er i boks
Takk Ja, det er veldig deilig å ha kjolen i boks. Nå kan jeg liksom konsentrere meg om alt det andre, som blomster, hårfrisyre, sko osv - kjolen er liksom "rammen" til alt det føler jeg

Og ikke minst er det godt å ha bestemt seg for en reiseplan! har vært veldig mye frem og tilbake der - ikke bare-bare å få 17 personer til å samkjøre planene sine sånn noe lundeså var godt da det ordnet seg

Kjolen får jeg sikkert om et par uker, så da skal jeg få tatt bilder og lagt ut

Lykke til videre med kjolejakten da, Februarmamsen
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:50.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com