Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-03-2009, 10:35   #351
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Naaawww, for ei nydelig lita jente!

Var kjempesøte begge klemmene, men jeg synes de med blomster hadde liksom det lille ekstra jeg da!

Vil gjerne se serviettene og jeg
Ja, kanskje det - jeg heller vel kanskje litt mer mot den med rosen...men ombestemmer meg minuttet etter

Har sendt deg en pm
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 11:47   #352
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,892
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Begge var nydelige! Hva med å ta med begge og se hva som passer best der og da, men full pakke?

Brosjen var også nydelig
__________________
Klem fra Suzie Q
Frøken Snupp Sprettkanort født 10/12/02
Unge herr Super Sprettkanort født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 11:52   #353
VIP-Medlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,598
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Synes du skal se hvem som passer best til kjolen jeg... Kjempe søte var de begge to
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 12:47   #354
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Takk for innspill Jeg tar begge med meg, så får jeg bestemme meg der nede, ja
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 06:58   #355
Medlem
 
Angelika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 365
MP Rating: 0% (0)
Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.Angelika har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Lykke til! Det kommer til å bli helt nydelig!!!
Angelika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 07:50   #356
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Ikke lenge igjen nå!!!
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.
Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 10:37   #357
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiili Vis post
Ikke lenge igjen nå!!!
Nei, det er helt sprøtt! Tiden bare flyr Må snart begynne å pakke...gruer meg til det Prøvde kjolen min igjen i går, og jeg er bare så utrolig fornøyd med den Den var blitt litt stor...men den holder nå oppe...men jeg bør vel kanskje legge på meg noen kg (er 166cm og nede i 44kg nå...)
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 10:39   #358
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Angelika Vis post
Lykke til! Det kommer til å bli helt nydelig!!!
Takk Blir det halvparten så flott som ditt bryllup så ut til å være, så blir jeg fornøyd
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 11:46   #359
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Da ringte akkurat Brudehuset og sa at vesten til Tobias var kommet Da slipper jeg å bekymre meg for om vi får den i tide
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 22:24   #360
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Nei, det er helt sprøtt! Tiden bare flyr Må snart begynne å pakke...gruer meg til det Prøvde kjolen min igjen i går, og jeg er bare så utrolig fornøyd med den Den var blitt litt stor...men den holder nå oppe...men jeg bør vel kanskje legge på meg noen kg (er 166cm og nede i 44kg nå...)
Tenker du blir nydelig i den!
Gleder meg sånn til å se bilder.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.
Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com