Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-10-2008, 09:30   #201
VIP-Medlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 6,391
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Gleder meg til bilde av kjolen

Kan tenke med det ikke er lett, 17 stk er ganske mange...

Kjole blir det vel tittet etter på nyåret siden jeg har termin i desember
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 12:30   #202
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post

Har også funnet ut sånn ca reiserute etterhvert. Samboers søster og mann har et vennepar med foreldre som bor i Brasil. De har et svært hus i Tampa som vi kunne låne + at broren til faren hadde et like stort hus rett i nærheten (to golfhull mellom) som vi kunne leie billig. Så da skal vi innkvartere oss der hele gjengen på 17 (inkl fem barn) og ha det som base de tre ukene vi skal være der (er bare oss + samboers søster+fam som skal være tre uker, mens resten blir i to uker). Vi kommer til å reise litt rundt i Florida, bla oppleve Miami, Key West, Everglades og selvsagt Orlando - og bo noen netter hist og her andre steder, men er greit å ha basen vår i Tampa slik at vi slipper å pakke med oss alt hver gang vi skal noe...det blir bare styr med små barn. Så da gjenstår det bare å bestille billettene
Det høres ut som en veldigveldig god plan.
Gleder meg sånn til du får kjolen og vi får se bilder.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 20:10   #203
Medlem
 
thesol sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 154
MP Rating: 0% (0)
thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Hei!

For en nydelig bryllupstråd

Jeg blir ordentlig inspirert og har nå tenkt til å fikse litt på tråden min også

Alt virker perfekt rett og slett..
thesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2008, 20:35   #204
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av thesol Vis post
Hei!

For en nydelig bryllupstråd

Jeg blir ordentlig inspirert og har nå tenkt til å fikse litt på tråden min også

Alt virker perfekt rett og slett..
Tusen takk

I dag har jeg forresten skrevet mail til planleggeren vår ang å booke middagen bryllupsdagen - jeg er vel strengt tatt en uke for tidlig ute (er visst 6 mnd før en kan booke)...men jeg skrev nå mailen i dag, jeg Så får vi se om det er ledig kanskje, og evt hva det vil komme på
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2008, 21:27   #205
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Krysser fingrene for at dere får booket der dere vil ha middagen.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 21:43   #206
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Da har vi fått booket Sanoma room til bryllupsmiddagen Eller, jeg fikk svar fra planleggeren min om at rommet var ledig og hun kunne holde det til fredag, og jeg svarte nettopp at vi tok det, så da regnerjeg med det er i orden Var dyrere enn jeg hadde trodd da...$ 3000....men nå har mamma og pappa tilbudt seg å betale for middagen, så det er jo bare helt SUPERT hadde jo ikke forventet noe ekstra fra foreldre siden de må betale for å være med og alt....og mamma og pappa må i tillegg betale for min søster og hennes samboer for at de skal ha råd til å være med, så jeg hadde VIRKELIG ikke forventet det - men jeg er superglad

Nå er det bare å finne ut av menyen da...ikke lett...altfor mye godt I tillegg syns jeg det virker umulig å skulle kjøpe mat for minimum $3000 til 17 personer....og fem av de 17 er barn, hvorav en under to og en under ett....
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 10:24   #207
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Oi, har prisen gått opp???

Så bra dere fikk booket rommet.
Utrolig snilt av foreldrene dine å betale middagen.

Spennende hvilken meny dere ender med. Dere kan velge fra den vanlige menyen til CG og.
Og blir det vanskelig å komme opp i 3000 dollar så kan dere jo velge litt dyre viner osv.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 18:25   #208
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Grattis med nye ting planlagt.

Hvem er planleggeren deres?

Det er ikke så dyre viner på CG - for de har bare viner fra California.
Vi hadde "drikk så mye du vil (av basically hva du vil) i 4 timer" og det kostet vel rundt 45$ pr pers...
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 20:09   #209
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiili Vis post
Oi, har prisen gått opp???

Så bra dere fikk booket rommet.
Utrolig snilt av foreldrene dine å betale middagen.

Spennende hvilken meny dere ender med. Dere kan velge fra den vanlige menyen til CG og.
Og blir det vanskelig å komme opp i 3000 dollar så kan dere jo velge litt dyre viner osv.
Har visst det Er billigere tidlig på dagen da, men i og med at vi har sermonien vår 2.30, er det jo ikke akkurat aktuelt å ha middag før 4

Vi skal ha åpen bar under hele middagen tror jeg - ellers har ingen clue
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 20:13   #210
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Grattis med nye ting planlagt.

Hvem er planleggeren deres?

Det er ikke så dyre viner på CG - for de har bare viner fra California.
Vi hadde "drikk så mye du vil (av basically hva du vil) i 4 timer" og det kostet vel rundt 45$ pr pers...
Planleggeren vår er Karen Serette.

Ja, vi kommer nok til å ha åpen bar, vi også Ja, det begynner å samle seg nå - er "bare" småting igjen nå føler jeg - som å velge kaken, blomster ol og å finne ut hvordan jeg vil ha håret...det blir ikke lett Må finne ringer, skifte navn og ordne pass og bestille billetter (men det håper jeg skjer i løpet av neste uke).
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com