Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-03-2008, 09:42   #101
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

*Ariel* og turid - dere har vel rett i det, er vel forsåvidt bare å hoppe i det
Tror jeg bestiller meg en time dit til over påske, jeg
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2008, 12:40   #102
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Fant noen flere bilder av der vi skal ha sermonien:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2008, 17:12   #103
Medlem
 
SimSa sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 144
MP Rating: 0% (0)
SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Åååååå så nydelig!!

Det kommer til å bli kjempe fint!!
__________________
Mamma til Simen & Sander sept-02
12.04.08
SimSa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2008, 18:05   #104
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Det kommer til å bli kjempefint Nesten så jeg blir litt misunnelig
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2008, 19:45   #105
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 6,887
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Å, så heldig du er som skal gifte deg i Florida! Har selv bodd der i 4 år og er virkelig Disney fan! Disney gjør alt perfekt, rett og slett!

Flotte kjoler du har funnet også. Spennende å se hvilken du ender opp med!
__________________
Jente 05
Gutt 08
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2008, 22:32   #106
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Å, så heldig du er som skal gifte deg i Florida! Har selv bodd der i 4 år og er virkelig Disney fan! Disney gjør alt perfekt, rett og slett!

Flotte kjoler du har funnet også. Spennende å se hvilken du ender opp med!
Ja, er skikkelig Disney-fan selv Har heldigvis god tid på kjolen, for det er jammen ikke lett å bestemme seg, gitt...
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2008, 16:37   #107
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Ååååå jeg vil tilbake

Tenk at det er bittelitt over 1 år siden jeg var der og hadde verdens beste dag
(Vi giftet oss jo der 13.03)
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2008, 11:48   #108
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,892
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

For noen fantastiske planer Vi elsker Florida og Disney World og før vi fikk barn reiste vi dit tre år på rad Gleder oss til å ta med barna dit når de blir litt større - enn så lenge så får de nøye seg med Disneyland Paris

Når det gleder dette med kjole... Jeg kjøpte min Maggie Sottero kjole over nett. Jeg hadde prøvd den her i landet, men i feil størrelse (mener den var i str 36 og jeg skulle ha 42 )... Jeg bestilte den fra USA til 1/3 av prisen ( de tar en eeeenorm avanse her til lands ), og tok sjansen - har ikke angret et sekund for det passet perfekt Det skal sies at det var knyting i ryggen på den slik at når alle mulige mål var tatt så skulle det litt til før den ikke hadde passet Men siden du har prøvd like modeller i Pronovias - samt at den skal bestilles av en brudesalong så tror jeg jeg hadde gått for det De har jo skredder tilgjengelig om det skulle være nødvendig med litt minor adjustments

Et nydelig drømmebryllup dere har planlagt

Lykke til
__________________
Klem fra Suzie Q
Frøken Snupp Sprettkanort født 10/12/02
Unge herr Super Sprettkanort født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 19:30   #109
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Ååååå jeg vil tilbake

Tenk at det er bittelitt over 1 år siden jeg var der og hadde verdens beste dag
(Vi giftet oss jo der 13.03)
Ja, det kom jg på her om dagen - GRATTIS med overstått 1-års bryllupsdag
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 19:32   #110
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Suzie Q Vis post
For noen fantastiske planer Vi elsker Florida og Disney World og før vi fikk barn reiste vi dit tre år på rad Gleder oss til å ta med barna dit når de blir litt større - enn så lenge så får de nøye seg med Disneyland Paris

Når det gleder dette med kjole... Jeg kjøpte min Maggie Sottero kjole over nett. Jeg hadde prøvd den her i landet, men i feil størrelse (mener den var i str 36 og jeg skulle ha 42 )... Jeg bestilte den fra USA til 1/3 av prisen ( de tar en eeeenorm avanse her til lands ), og tok sjansen - har ikke angret et sekund for det passet perfekt Det skal sies at det var knyting i ryggen på den slik at når alle mulige mål var tatt så skulle det litt til før den ikke hadde passet Men siden du har prøvd like modeller i Pronovias - samt at den skal bestilles av en brudesalong så tror jeg jeg hadde gått for det De har jo skredder tilgjengelig om det skulle være nødvendig med litt minor adjustments

Et nydelig drømmebryllup dere har planlagt

Lykke til
Tusen takk

Jeg skal å prøve kjoler igjen på Brudehuset i morgen, og da skulle de skjekke opp i hva den kjolen kostet. Skal også en tur på AtelierV og prøve - blir en gøy dag i morgen
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:38.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com