Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-03-2008, 15:07   #111
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Da har jeg vært og prøvd kjoler på Atelier V og Brudehuset. Herlighet så mange flotte kjoler!!!! Kommer jo aldri til å klare å bestemme meg....

Hadde jeg hatt mange penger hadde jeg gått for enten nr en eller tre av disse....herregud for noen kjoler - de var så utrolig nydelige på og stoffet var bare en drøm! Men.....jeg har lite lyst å betale 19 900,- for en kjole....kunne få sko gratis da, men Nesten synd jeg prøvde de på, for jeg får de ikke ut av hodet....

Den midterste her var også nydelig - følte meg skikkelig sexy i den...men ikke helt brudekjole-kjole egentlig - men veldig flott! Den kostet vel opp mot 18 000,- tror jeg...

Merket er Jenny Packham og føres på Atelier V (som eneste i Norge tror jeg..?)

Elizabeth (denne kjolen giftet Elizabeth Hurley seg i visstnok...)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Crystal:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Mamouka:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 16:03   #112
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Dette er også en Jenny Packham-kjole som jeg prøvde på - den var litt billigere, tror den kostet rundt 16 000,- Veldig flott, men ikke helt så flott som de to andre...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 16:31   #113
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

I tillegg til de jeg fant på Brudehuset forrige gang jeg var der, falt jeg veldig for denne - fra Pronovias - 11 000,- (så prisen er jo ikke noe å si på ift til de JP-kjolene jeg prøvde)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. (uten blonde-boleroen...)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg har gått vekk i fra den jeg beskrev som "drømmekjolen" min i et tidligere innlegg...Daphne fra Pronovias - fikk se et stort nærbilde av den på Brudehuset og den var ikke helt som jeg så for meg...

Ellers har jeg fremdeles Pronovias Desert og San Patrick Bahamas på favorittlisten (men den Bahamas kommer IKKE til sin rett på bildet jeg har lagt inn av den tidligere...)

I tillegg fant jeg denn fra San Patrick - Berlin:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

denne er jo veldig lik den som heter Niagara Pronovias, men flottere syns jeg
Jeg har gått bort fra Nares fra Pronovias, Beret fra San Patrick og Accra fra Blue...
Jeg prøvde også de tre fra Unity Bride som jeg har lagt inn bilde av tidligere - men de var ikke helt meg - men den Juliette var den fineste av dem faktisk - kommer ikke frem på bildet hvor fin den egentlig er.

I tilleg prøvde jeg denne:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Den kommer IKKE til sin rett på dette bildet...ser ut som om den er to-delt, men det er den ikke. Prøvde den med et nydelig langt blondeslør. Er for dyr da - koster 18 900,- og 3200,- for sløret...da ville jeg heller kjøpt en av Jenny Packham-kjolene
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 16:34   #114
Supermedlem
 
milo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Nordmøre
Meldinger: 1,240
MP Rating: 0% (0)
milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Masse nydelige kjoler!

Men er enig i at prisen kanskje var litt vel stiv på de JP kjolene.
__________________
Mamma'n til John f.08.02.02 Jørn f.11.09.04
milo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 17:51   #115
VIP-Medlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,603
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Så flotte kjoler...

Enig i at noen av kjolene var litt stive ja....

Bestilte du time på forhånd?
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 19:11   #116
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Februarmamsen Vis post
Så flotte kjoler...

Enig i at noen av kjolene var litt stive ja....

Bestilte du time på forhånd?
Ja, prisen var vel stiv på noen av de....kjipt, for jeg fikk skikkelig sug i magen når jeg hadde de på megmen det er uaktuelt å bruke så mye på en kjole - det er det ikke verdt....

Ja, bestilte time på forhånd. Det må en vel stort sett overalt for å få prøve tror jeg...
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 19:21   #117
VIP-Medlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,603
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Hvem dro du sammen med ? Forlover?
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 19:54   #118
Supermedlem
 
Sommerfugl25 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,349
MP Rating: 0% (0)
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

lekre kjoler,likte spesielt den første altså,det stoffet va rbare helt nyydelig...noe slikt jeg også ser etter...men ikke til den prisen kan du si jeg finner ikke slike kjoler noe sted jeg,med slik lag på lag kjolestoff i chiffon? Men så har vi bare en butikk å velge i nærheten hos oss,må nok avgårde ja....
Jeg har forresten prøvd kjoler uten å bestille time..bare dro innom og kikket litt og tenkte at får jeg ikke prøvd,så er det ikke krise...men fikk likevel,siden det var helt stille der
__________________


Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 20:34   #119
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Februarmamsen Vis post
Hvem dro du sammen med ? Forlover?
Mamma (og Milla da)
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2008, 21:32   #120
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Mer hårinspirasjon:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:38.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com