Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 20:58   #211
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Har visst det Er billigere tidlig på dagen da, men i og med at vi har sermonien vår 2.30, er det jo ikke akkurat aktuelt å ha middag før 4

Vi skal ha åpen bar under hele middagen tror jeg - ellers har ingen clue
Ser ut som det meste har gått endel opp i pris.
Litt vanskelig å ha middagen før 4 da ja. Når har dere bestilt rommet fra?

Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 23:08   #212
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiili Vis post
Ser ut som det meste har gått endel opp i pris.
Litt vanskelig å ha middagen før 4 da ja. Når har dere bestilt rommet fra?
Vi har ikke sagt tidspunkt enda - spurte Karen på mailen jeg sendte om når det ville passe best i forhold til sermonien...vet ikke helt hvor lang tid vi bør beregne etter sermonien...eller hvor lang tid den tar for den saks skyld

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 14:15   #213
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Mener sermonien og kake osv tar ca en time? Kanskje litt mer.
Så skal man ta litt bilder og sånt med Randy etterpå som man burde beregne litt tid til iallefall.

Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 18:53   #214
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi hadde seremoni klokken 5pm
Også hadde vi rommet fra 7pm til 11pm.
(Mener jeg å huske.)

Seremoinen vår tok max 10min ogås brukte han noe tid på bilder.
Så var det å kjøre alle (i 2-3 omganger) bort til Grand Floridian for kakekutting og champis og der bare slappet vi av tildet var dags å kjøre (igjen i 2-3 omganger) bort til CG for middag.
Gammel 12-10-2008, 21:30   #215
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Vi hadde seremoni klokken 5pm
Også hadde vi rommet fra 7pm til 11pm.
(Mener jeg å huske.)

Seremoinen vår tok max 10min ogås brukte han noe tid på bilder.
Så var det å kjøre alle (i 2-3 omganger) bort til Grand Floridian for kakekutting og champis og der bare slappet vi av tildet var dags å kjøre (igjen i 2-3 omganger) bort til CG for middag.
Tar sermonien så kort tid altså? Hadde dere sandsermoni? Jeg tror vi skal ha det. Tok dere bare bilder med Randy i 10 min?

En anne ting jeg lurer på, hvilken smak hadde dere på kaken? Er så usikker på hva vi skal velge

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 13:46   #216
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skulle ha sandseremoni, men så fant jeg ikke sand her hjemm og tenkte jeg skulle kjøpe der borte - men det ble ikke tid så vi droppet det bare. Det ville vel max tatt 3-4 min til med den seremonien.

Nei det var ikke bare bilder m Randy i 10 min - skrev jeg det?! Hmm...
Han var jo der før seremonien og tok bilder av G og ungene og gjestene våre. Så tok han bilder av meg og venninene mine da vi kom litt før 17.
Han tok bilder under seremonien og etter seremonien først av alle sammen - av oss med foreldrene, meg med forlover osv osv.
Så tok vi noen bilder inne og noen ute bare jeg og G mens de andre ble kjørt til GF.
Vi var de siste som ble med borte dit. Så tok han bilder der under kakekutting og champis etc etc - og før han dro ett par av meg og G på GF.
Gammel 13-10-2008, 13:46   #217
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Vi hadde chockolatecake m raspberry mousse.
Gammel 14-10-2008, 20:44   #218
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

6 MND IGJEN TIL BRYLLUPSDAGEN VÅR

Tror tiden fremover nå kommer til å gå fort Gleder meg så jeg kjenner det sitrer i hele kroppen

Fikk mail fra planleggeren vår i dag og at rommet til middagen er booket Fikk nå beskjed om at det kostet $2000+ tax og tips....så det var jo greit Middagenen vår kommer til å starte kl halv seks visstnok.
Så var det bare å klare å bestemme seg for menyen...

14.04.09
Gammel 14-10-2008, 20:57   #219
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Jeg har blitt så forelsket i peoner....syns de er så nydelige og romatiske. Tror jeg må høre om det går an å få bukett med peoner og roser evt, og hva det vil koste.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Ser for meg noe ala dette.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Disse var også kjempesøte
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

14.04.09
Gammel 14-10-2008, 21:09   #220
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Her er flere:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

14.04.09
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:54.