Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-02-2009, 13:41   #311
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Her er dressen Tobias skal bruke - med offwhite skjorte. Har ikke bilde av vesten og "slipset" han skal ha til, for det er ikke ferdig enda, men det skal altså være lyserosa - tror det blir veldig stilig Han skal også få en rosa rose til å ha i kanpphullet
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Her er Milla sine sko - kjøpt på H&M - ikke lett å finne tak i små strl...men disse var jo supersøte syns jeg Hun skal ha klemme med en offwhite rose i håret og offwhite strømper.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 13:55   #312
Medlem
 
Patilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 354
MP Rating: 0% (0)
Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Åh så fine ringer!!!!
Dere kommer til å bli så fine, alle 4!! Gleder meg masse til å se!!!
__________________
FØDT I KJÆRLIGHET
FØDT TIL KJÆRLIGHET
LEAH 24.07.07

Bryllupstråden
Patilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 14:44   #313
Medlem
 
Lenis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 60
MP Rating: 0% (0)
Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Her var det masse flott
Høres ut som et drømmebryllup
__________________
Lillemor Juni 08
Lenis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 16:56   #314
Supermedlem
 
kinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,016
MP Rating: 100% (5)
kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Åhh, dere blir sååå flotte!
Ringene dere har valgt var superfine

Håper du legger ut noen bilder slik at vi får se.
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07

kinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 19:26   #315
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Tusen takk, jenter
Klart jeg skal legge ut bilder fra den store dagen

Nå er det i allefall i orden - jeg fikk bekreftelse på mitt nye etternavn i posten i dag Er litt rart også.......men jeg blir nok vant til det
Da kan vi endelig få passene våre i orden
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 19:41   #316
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,185
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Så nydelige ringer! Sønnen din blir nok veldig stilig i de klærne Dere blir nok flotte alle sammen, gleder meg til å se bilder
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 19:48   #317
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Så nydelige ringer! Sønnen din blir nok veldig stilig i de klærne Dere blir nok flotte alle sammen, gleder meg til å se bilder
Tusen takk Syns tiden går veldig fort nå...på mandag er det bare en mnd til vi reiser Blir litt stresset når jeg tenker på det egentlig - for talen er IKKE klar og vi har ikke begynt å øve på dansen enda (vanskelig å få min kjære opp av sofaen) Har også planer om å lage bordkort og menyer, men vi får se hva det blir tid til rett og slett - er jo ikke så mange vi trenger å lage da, så det skal vel helst gå bra
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 20:15   #318
Supermedlem
 
kinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,016
MP Rating: 100% (5)
kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Tenk det! Du er snart gift Det blir egentlig litt trist også, siden du avslutter tråden din da...
Skal du forresten beholde ditt eget etternavn som mellomnavn eller?
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07

kinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 21:41   #319
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Tusen takk Syns tiden går veldig fort nå...på mandag er det bare en mnd til vi reiser Blir litt stresset når jeg tenker på det egentlig - for talen er IKKE klar og vi har ikke begynt å øve på dansen enda (vanskelig å få min kjære opp av sofaen) Har også planer om å lage bordkort og menyer, men vi får se hva det blir tid til rett og slett - er jo ikke så mange vi trenger å lage da, så det skal vel helst gå bra
OMG, er det bare 1 mnd igjen til dere reiser? Tiden går så utrolig fort altså.
Har dere betalt hele bryllupet nå??

Flotte ringer og dressen til Tobias var utrolig fin.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.
Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2009, 21:43   #320
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av kinemor Vis post
Tenk det! Du er snart gift Det blir egentlig litt trist også, siden du avslutter tråden din da...
Skal du forresten beholde ditt eget etternavn som mellomnavn eller?
Jeg har bare tatt hans navn - passe dårlig med mine navn i tillegg - siden jeg har to. Har et ganske vanlig etternavn, og hans er mer spesielt og et stedsnavn, så det har vært planen å skifte hele tiden. Begge ungene har hans etternavn også, og det er litt godt å ha samme etternavn som dem

Blir rart å være gift og plutselig ikke ha et bryllup å planlegge og å tenke på....hva skal jeg finne på da?
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com