Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-03-2009, 14:07   #331
Medlem
 
Patilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 354
MP Rating: 0% (0)
Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Nydelig bikini
Og klemmene til Milla var jo bare supersøte
__________________
FØDT I KJÆRLIGHET
FØDT TIL KJÆRLIGHET
LEAH 24.07.07

Bryllupstråden
Patilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2009, 20:03   #332
Supermedlem
 
kinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,016
MP Rating: 100% (5)
kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Så mye fint du har skaffet!
Kjempesøt klemme til jenten din.
Hvor har du kjøpt den fne bikinien?
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07

kinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 09:42   #333
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Så fine ting du har funnet! Bikinien var stilig da Hva skal du ha som er lånt da? (er det ikke noe nytt, noe gammelt, noe blått og noe lånt?)
Som noe nytt har jeg undertøyet, som noe gammelt og lånt skal jeg låne en brosje av mamma som hun arvet av farmor. Den skal jeg feste til håndtaket (båndet) til buketten min. Skal få tatt et bilde av den også, må bare huske å få hentet den hos mamma først
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 09:45   #334
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av kinemor Vis post
Så mye fint du har skaffet!
Kjempesøt klemme til jenten din.
Hvor har du kjøpt den fne bikinien?
Bikinien er fra H&M - kostet meg bare 227,- Håpet at de fikk inn bikinier før vi skulle reise, og det gjorde de
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 09:56   #335
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Lagde bordkortene våre i går kveld - syns de ble ganske bra om jeg så skal si det selv Skal skrive navn på med sølvpenn (må bare kjøpe det først...)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg prøver også å bestemme meg for hvilke type blomster jeg evt skal ha i håret. Jeg har jo bestemt meg for at jeg skal ha håret som de siste hår-bildene jeg har lagt inn, og hun har orkideer i håret - men jeg vil egentlig ikke ha det siden jeg ikke skal ha orkideer ellers i bryllupet. Buketten min består av roser, stephanotis (heter sikkert ikke det på norsk...), erteblomst, lisianthis (hva er det på norsk, tro?) og fresia. Hva kan passe å ha i håret da?
Her er bilde av buketten jeg skal ha (igjen)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vet ikke om jeg har postet bilde av det før, men vi skal ha såpebobler som gjestene skal blåse på oss etter vielsen, det tror jeg blir stilige bilder av
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 10:03   #336
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,185
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Nydelige bordkort!

Vi har også tenkt på såpebobler, ser veldig stilig ut!
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 10:16   #337
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Nydelige bordkort!

Vi har også tenkt på såpebobler, ser veldig stilig ut!
Bare husk å kjøpe såpebobler som er laget for bryllup...de setter ikke flekker på klær (det vet du sikkert, men bare sånn i tilfelle...)
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 10:19   #338
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

I dage er det forresten 2 uker igjen til vi reiser
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 10:44   #339
VIP-Medlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,598
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Kjempe fine bordkort

Det er kjempe stilig med såpebobler...

Tenk det er jo ikke lenge til verken avreise eller til bryllupet så gøy
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 10:56   #340
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 145
MP Rating: 0% (0)
thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Så fine bordkort du har laget
thesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com