Så fine ting du har funnet! Bikinien var stilig da Hva skal du ha som er lånt da? (er det ikke noe nytt, noe gammelt, noe blått og noe lånt?)
Som noe nytt har jeg undertøyet, som noe gammelt og lånt skal jeg låne en brosje av mamma som hun arvet av farmor. Den skal jeg feste til håndtaket (båndet) til buketten min. Skal få tatt et bilde av den også, må bare huske å få hentet den hos mamma først
Lagde bordkortene våre i går kveld - syns de ble ganske bra om jeg så skal si det selv Skal skrive navn på med sølvpenn (må bare kjøpe det først...)
Jeg prøver også å bestemme meg for hvilke type blomster jeg evt skal ha i håret. Jeg har jo bestemt meg for at jeg skal ha håret som de siste hår-bildene jeg har lagt inn, og hun har orkideer i håret - men jeg vil egentlig ikke ha det siden jeg ikke skal ha orkideer ellers i bryllupet. Buketten min består av roser, stephanotis (heter sikkert ikke det på norsk...), erteblomst, lisianthis (hva er det på norsk, tro?) og fresia. Hva kan passe å ha i håret da?
Her er bilde av buketten jeg skal ha (igjen)
Vet ikke om jeg har postet bilde av det før, men vi skal ha såpebobler som gjestene skal blåse på oss etter vielsen, det tror jeg blir stilige bilder av