Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2009, 21:55   #371
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Nå er det bare noen få dager igjen før dere reiser. April er den beste tiden i Florida vil jeg si, ikke for vamt og fuktig, men ikke kaldt heller. Dere kommer til å få det fantastisk flott!

Ang pakkings så ville jeg pakket lett og heller kjøpt endel ting der borte. Alt er billig nå, butikkene er åpne lenge og utvalget er stort!

Gleder meg til å høre om hvordan bryllupet og turen har vært. Tenker ofte på årene jeg hadde i Orlando og savner tiden der. Fantastisk sted å bo!
Høres bra ut Ja, vi har planer om å kjøpe endel der borte, både til oss selv og ungene
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 22:58   #372
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Nå er det bare noen få dager igjen før dere reiser. April er den beste tiden i Florida vil jeg si, ikke for vamt og fuktig, men ikke kaldt heller. Dere kommer til å få det fantastisk flott!

Ang pakkings så ville jeg pakket lett og heller kjøpt endel ting der borte. Alt er billig nå, butikkene er åpne lenge og utvalget er stort!
Signerer, signerer og signerer.
Vi var der i april ifjor. De fleste dagene var det helt perfekte tempraturer.
Tror vi hadde en eller to dager med kjølig vær.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 23:08   #373
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

OY -> rosa vester

Det bildet der tror jeg at jeg må stjele og legge en annen plass, og vise til gubben. Tipper at han IKKE går med på å stille i rosa, men TENK så fint det ville blitt. Gutta i rosa vester, jentene med rosa kjoler - og så rosa blomster i buketten

For en stilig kaketopp også! Aldri sett en sånn før, jeg!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 08:49   #374
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Bare ett par dager igjen til dere drar.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 12:35   #375
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Heldigvis har ikke mannen noe i mot å bruke rosa
Jeg liker kaketoppen bedre og bedre for hver gang jeg ser på den, så nå er jeg bare glad for den

Vi har begynt å få litt bryllups-gaver Har liksom ikke tenkt over at vi skulle få noe siden vi reiser bort og ikke har invitert flere enn nærmeste familie - men vi har fått gaver fra naboen til mamma og pappa, fra kusinen til mamma, min tante og onkel, mammas tante, samboers tante (fikk 5000,-), mine venninner og samboers foreldre (25 000,-) Mamma og pappa har betalt for turen vår + kjolen til Milla, kaketoppen og skal betale frisør for meg og min søster + presten ($200) + hotell i Disney, så jeg forventer ikke noe mer fra dem. Fikk et kjempesøtt skrin fra venninnene mine som jeg kan ha kort ol fra bryllupet i, så der har det begynt å samle seg opp allerede Er jo så koselig at folk gir oss noe selv om de ikke er invitert
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 13:39   #376
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Jøss for noen gaver!!!!!

Det må være utrolig koselig og rørende!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 15:48   #377
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Fantine Vis post
Jøss for noen gaver!!!!!

Det må være utrolig koselig og rørende!
Ja, det er det Pengene kommer jo også godt med, da Begynner å gå opp for meg at vi faktisk skal gifte oss nå som gaver og kort har rullet inn

Nå har jeg akkurat vært å fått bena mine vokset neida, det gjør ikke vondt i dete hele tatt syns jeg Godt å slippe å gjøre det selv eller å måttye barbere bena hver dag der nede - det gidder jeg ikke
Nå har vi leiebilen i boks også
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 17:00   #378
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Wow, så flotte gaver!
Deilig å ha leiebil iorden. Hvor har dere leid?
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 18:03   #379
Seniormedlem
 
Mariposamamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,608
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Har jeg ikke skrevet her heller tidligere?

I alle fall; her har jeg sett mye lekkert du!! Og nå nærmer avreise seg veldig.. Håper dere får en alldeles strålende tur, og en rørende og minneverdig vielse.
__________________
Historien om Johanna
Mariposamamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 17:03   #380
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiili Vis post
Wow, så flotte gaver!
Deilig å ha leiebil iorden. Hvor har dere leid?
Hertz - de som var billigst
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:37.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com