Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel*
Bare hyggelig. Jeg var veldig fornøyd med mine valg.
Den første var liksom mektig, seriøs og elegant.
Mens utgangsmarsjen (når man liksom er ferdig med det alvorlige) er lettere og mere "leken"
|
Ja, jeg er helt enig
Var godt å få de valgene på plass, for jeg har vært så utrolig usikker...ville egentlig ha noe annet enn den "vanlige" "here comes the bride", så da var jo disse helt perfekt
Har også funnet klær til samboer og ungene nå
Samboer falt for det første han prøvde - som var en mocha-farget dress (vet ikke om det egentlig heter noe annet, men jeg kaller det dress
- sånn litt lengre jakke enn vanlig dress) med ivory skjorte og rosa vest og "slips" - veldig flott og akkurat det vi hadde sett for oss. Fant jo en sjokoladebrun dress til Tobias for noen uker siden, og den passet godt sammen med samboer sin dress i fargen. Vi skal få sydd lik rosa vest og "slips" til han som samboer skal ha - så det blir veldig bra
Fant verdens skjønneste kjole til Milla
En brudepikekjole fra Agape. Fant ikke bilde av den på Agape sine sider
...men den er ivory (som kjolen min) og har et søtt "struttekjørt" med tyll utenpå. Bånd i livet og perler sydd på overdelen. De hadde en igjen i strl 6 mnd...så de er nok store i strl...Milla er 18 mnd
Vi vurderer å bytte ut båndet i livet med et som er rosa ( i samme fargen som vestene til gutta) - skal inn på Brudehuset på mandag og ta mål og bestille (betale depositum).
Godt å ha det ut av verden