Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-02-2009, 08:57   #281
Supermedlem
 
kinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,016
MP Rating: 100% (5)
kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Dette bryllupet kommer til å bli helt fantastisk!
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07

kinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2009, 20:35   #282
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av kinemor Vis post
Dette bryllupet kommer til å bli helt fantastisk!
Takk, Kinemor

Da er kaken bestilt En ting mindre å tenke på
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 13:48   #283
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Da har vi endelig klart å bestemme oss for inngangs-og utgangsmarsj
Her er inngangsmarsjen vår:Trumpet Voluntary by Clarke

Utgangsmarsj: Trumpet tune in D by Purcell

Takk til *Ariel* som gav meg linkene - da var det er enkelt valg
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 13:57   #284
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Bare hyggelig. Jeg var veldig fornøyd med mine valg.

Den første var liksom mektig, seriøs og elegant.
Mens utgangsmarsjen (når man liksom er ferdig med det alvorlige) er lettere og mere "leken"
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 14:26   #285
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Bare hyggelig. Jeg var veldig fornøyd med mine valg.

Den første var liksom mektig, seriøs og elegant.
Mens utgangsmarsjen (når man liksom er ferdig med det alvorlige) er lettere og mere "leken"
Ja, jeg er helt enig Var godt å få de valgene på plass, for jeg har vært så utrolig usikker...ville egentlig ha noe annet enn den "vanlige" "here comes the bride", så da var jo disse helt perfekt

Har også funnet klær til samboer og ungene nå
Samboer falt for det første han prøvde - som var en mocha-farget dress (vet ikke om det egentlig heter noe annet, men jeg kaller det dress - sånn litt lengre jakke enn vanlig dress) med ivory skjorte og rosa vest og "slips" - veldig flott og akkurat det vi hadde sett for oss. Fant jo en sjokoladebrun dress til Tobias for noen uker siden, og den passet godt sammen med samboer sin dress i fargen. Vi skal få sydd lik rosa vest og "slips" til han som samboer skal ha - så det blir veldig bra

Fant verdens skjønneste kjole til Milla En brudepikekjole fra Agape. Fant ikke bilde av den på Agape sine sider...men den er ivory (som kjolen min) og har et søtt "struttekjørt" med tyll utenpå. Bånd i livet og perler sydd på overdelen. De hadde en igjen i strl 6 mnd...så de er nok store i strl...Milla er 18 mnd Vi vurderer å bytte ut båndet i livet med et som er rosa ( i samme fargen som vestene til gutta) - skal inn på Brudehuset på mandag og ta mål og bestille (betale depositum).

Godt å ha det ut av verden
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 20:02   #286
Supermedlem
 
kinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,016
MP Rating: 100% (5)
kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Dere har valgt to flotte marsjer.
Skulle gjerne hatt en trompetist i min bekjentskapskrets, det er jo så nydelig.

Godt at ting faller på plass nå og at klærne er ordnet. Sikker på at dere blir nydelige alle sammen
Jeg kjøpte jo selv brudepikekjole hos Agape i str 1 år, selv om jenten min vil være 2 år og 4 mnd når vi gifter oss. Så de kjolene er store!
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07

kinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 20:56   #287
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Her er kjolen til Milla Den satt helt perfekt, men må snøres litt inn i livet, og kunne ikke vært lengre...sprøtt...hun er 18 mnd og kjolen er strl 6 mnd
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 20:58   #288
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

[quote=kinemor;7583208]Dere har valgt to flotte marsjer.
Skulle gjerne hatt en trompetist i min bekjentskapskrets, det er jo så nydelig.

[quote]

Det kommer bare til å være orgel som spiller, men jeg tror det blir like mektig og flott uansett
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2009, 06:43   #289
Veteranmedlem
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,305
MP Rating: 0% (0)
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Og hva trompetister angår, så har ofte organisten kontakter, så det kan lønne seg å høre med ham/henne. Eller hva med å kontakte et korps? Sikkert noen som vil stille opp for noen kroner..

Nydelig musikkvalg, Rutletutt!
__________________
Mamma til Mathias (april'02) og Mina (11.juni 2005)


Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2009, 06:53   #290
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Christinamor Vis post

Nydelig musikkvalg, Rutletutt!
Takk! jeg tror det blir veldig bra
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com