Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-03-2008, 07:09   #91
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Kjempe lekre smykker

Åja jeg husker Meredih var gravid ja - jeg tror nok Jennifer var lengre på vei en henne.
Men hun var gansk elikte aktiv etter bryllupet egentlig så det er mulig hun har kuttetut sånn som meg.
Hun giftet seg egentlig ikke med Disney. Menpå ett Disney hotell:
Disney Swan
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2008, 13:46   #92
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Syns disse ringene var veldig fine - men minus den diamanten på...jeg skal ha ringen på samme finger som forlovelsesringen, og da passer det ikke med den diamanten. Liker godt at inskripsjonen er på siden.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2008, 19:47   #93
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Da tror jeg at jeg har funnet DRØMMEKJOLEN
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Den har liksom alt jeg har sett etter, men så langt ikke funnet i èn kjole før - liker den godt oppe - stoffet og fasongen. Lengden på slepet er også akkurat som jeg vil ha det. Eneste er at de ikke har denne kjolen inne på Brudehuset (eneste butikken som fører Pronovias i Bergen), men de kan jo bestille den da - men "tør" jeg bestille/kjøpe en kjole jeg ikke har sett irl eller prøvd? Som dere ser er det jo denne typen kjole jeg har prøvd og likt før - så jeg vet jo at jeg kler denne fasongen for eks - men jeg håper jo bare den er sånn jeg ser for meg, og like fin.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2008, 20:59   #94
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Du kan evt ringe rundt til andre byer og høre om de har den inne? så kan du ivertfall fått prøvd den.. Det gjorde jeg med min kjole. Skummelt å kjøpe en så dyr kjole uten å ha prøvd.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2008, 21:17   #95
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla.s Vis post
Du kan evt ringe rundt til andre byer og høre om de har den inne? så kan du ivertfall fått prøvd den.. Det gjorde jeg med min kjole. Skummelt å kjøpe en så dyr kjole uten å ha prøvd.
Ja, det er litt skummelt...men vet ikke hvor den nærmeste butikken skulle være...bor jo rett utenfor Bergen, så det blir jo et stykke å reise uansett ser jeg for meg. Skal bestille ny time på Brudehuset til etter påske for å snakke med dem om den kjolen, kanskje de har litt bedre bilder eller noe + jeg skal prøve de andre på nytt igjen bare for å huske hvordan de var. Jeg har jo prøvd masse kjoler i den stilen, så jeg vet jo at jeg kler den fasongen for eks, så det er jo ikke noe skummelt i forhold til det
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2008, 21:37   #96
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Ja, det er litt skummelt...men vet ikke hvor den nærmeste butikken skulle være...bor jo rett utenfor Bergen, så det blir jo et stykke å reise uansett ser jeg for meg. Skal bestille ny time på Brudehuset til etter påske for å snakke med dem om den kjolen, kanskje de har litt bedre bilder eller noe + jeg skal prøve de andre på nytt igjen bare for å huske hvordan de var. Jeg har jo prøvd masse kjoler i den stilen, så jeg vet jo at jeg kler den fasongen for eks, så det er jo ikke noe skummelt i forhold til det
Hvis du er så sikker på at du vil ha akkurat sånn kjole og har prøvd lignende modeller så hadde jeg tatt sjansen og bestilt jeg..
Kan jo alltids få solgt den hvis det skulle bli feil.. Taper litt penger på det men men..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2008, 23:01   #97
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,660
MP Rating: 100% (7)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Aaah, det blir virkelig et eksotisk eventyrbryllup, Ruttletutt

Virkelig flott den siste kjolen du har i tråden din. Du kan jo bestille så lenge de ikke syr på mål. Da er det jo 14 dager angrefrist

Masse nydelige frisyrer har du med også. Ser du har samme smak i fargene til buketten som meg. Vil også ha blekrosa eller rosa

Blir morsomt å se hvor du ender i alle dine valg
__________________
18 Januar 18 Juli 18 September

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2008, 08:07   #98
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Jeg tror at om du virkelig vil ha den kjolen så er den like fin når du får den

Jeg fant jo min på nett lenge før vi engang hadde satt noen dato - da jeg kom i butikken og prøvde den tok jeg den med en gang.
Jeg kunne glatt bestilt den uprøvd sett (IRL) fordi det var kjole MIN!
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2008, 09:17   #99
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,196
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Jeg hadde nok bare klint til og bestilt den. Siden du vet du kler fasongen og dette er drømmekjolen. Veldig enig det Ariel sier.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2008, 09:39   #100
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Max Vis post
Aaah, det blir virkelig et eksotisk eventyrbryllup, Ruttletutt

Virkelig flott den siste kjolen du har i tråden din. Du kan jo bestille så lenge de ikke syr på mål. Da er det jo 14 dager angrefrist

Masse nydelige frisyrer har du med også. Ser du har samme smak i fargene til buketten som meg. Vil også ha blekrosa eller rosa

Blir morsomt å se hvor du ender i alle dine valg
Tusen takk, Max
Jeg skal snakke med de på Brudehuset og høre hva vi kan gjøre ift bestilling, om jeg blir bundet på noen måte. Jeg kjøper jo ALDRI noe på nett el for jeg får noia når jeg ikke har sett det på forhånd...sånn er jeg med alt - men dette er virkelig den kjolen jeg så langt har likt best av alle jeg har sett

Ja, jeg er ganske spent selv, hvor jeg ender opp ift både kjole, slør, hår ol - jeg har IKKE lett for å bestemme meg...
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:38.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com