Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2007, 19:55   #101
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av MillaGTI
Heldig du som får med deg gubben på slikt....
Ikke helt sikkert at han vet hva han går til da..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 19:58   #102
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
Så over til kjoler atter en gang... hihi... Kjenner noen av dere til www.divax.no ? Noe erfaringer ? Det virker LATTERLIG billig for å få kjolen skreddersydd lissom... ? Og det var så mange vakre kjooooler der!
Det var mange vakre kjoler ja, og prisen blir jo under 4300 inkludert forsendelse! Jeg tror likevel ikke jeg ville ha tatt sjansen på noe sånt, hvis jeg ikke bodde i nærheten og kunne dra direkte til firmaet som selger kjolene. Tipper de blir sydd i utlandet, og da tror jeg prisen er realistisk. Men selv hadde jeg ikke tatt sjansen. Man vet jo ikke hvordan stoffet er før man føler det på kroppen og i hendene, og passformen kan jo bli så som så også, selv om man sender inn målene sine.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 20:37   #103
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Ja.. du sier noe der... best å få prøve kjolen på kroppen så man ser hvordan den ser ut på seg selv...
Ahh... den som bodde på Jessheim... da hadde jeg tatt meg en tur innom der ass! Er fortsatt i sjokk over prisene.. hehe..
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 20:55   #104
Seniormedlem
 
MillaGTI sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MP Rating: 0% (0)
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
Ja.. du sier noe der... best å få prøve kjolen på kroppen så man ser hvordan den ser ut på seg selv...
Ahh... den som bodde på Jessheim... da hadde jeg tatt meg en tur innom der ass! Er fortsatt i sjokk over prisene.. hehe..


Hva er det på jessheim da?
__________________
Milla
MillaGTI er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 21:03   #105
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Der ligger nemlig den butikken divax som har de utroooolig billige prisene på skreddersydde kjoler.... www.divax.no kjenner du dem ?
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 21:16   #106
Seniormedlem
 
MillaGTI sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MP Rating: 0% (0)
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
Der ligger nemlig den butikken divax som har de utroooolig billige prisene på skreddersydde kjoler.... www.divax.no kjenner du dem ?
Så på kjolene der ja, men kjenner ikke til dem...
__________________
Milla
MillaGTI er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2007, 18:36   #107
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
Så over til kjoler atter en gang... hihi... Kjenner noen av dere til www.divax.no ? Noe erfaringer ? Det virker LATTERLIG billig for å få kjolen skreddersydd lissom... ? Og det var så mange vakre kjooooler der!
bildene viser kjoler av kjente og mindre kjente merker, ser jeg. bl.a annet en maggie sottero (?)-variant som noen har referert til tidligere i denne tråden.
om de er flinke til å sy er det jo slett ingen ting i veien for å få sydd en kopi, det er jo helt topp å spare penger!

men jeg ville nok sørget for å ha noen referanser/se kjoler de har sydd etc...om ikke annet for å sjekke søm-kvaliteten
__________________
wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2007, 18:59   #108
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

ja, og da kan jeg jo i samme slengen presentere meg!
her kommer enda en 2008-brud!

vi skal gifte oss 08.08.08! datoen ble bestemt på den måten at det var den dagen lokalene vi ønsket oss var ledig i august. ikke særlig romantisk med andre ord - og så må vi "ta til takke" med fredag, men det passer perfekt til vår 2-dagersplan og dessuten er den jo lett å huske!

jeg er helt imponert over hvor mye dere har ordnet allerede.. så langt er:

- lokalet

i boks. vi vet ennå ikke om vi skal ha vielsen i kirken som er der ute eller i hagen på stedet. jeg gifter meg gjerne ute, men etter denne sommeren er jeg bittelitt skeptisk til å basere meg på ute sånn generelt.

jeg har vel egentlig også funnet kjolen nå i dag, men jeg må la det synke litt før jeg deler det/den... det var skikkelig rart. jeg føler meg ikke akkurat drit-fresh for tida, men på tross av litt løs hud++ rundt magen, noen kilo mer enn jeg liker, ammepupper, ufattelig kjipt undertøy, null sminke og en litt sulten/sutrete baby i vogna (noe som alltid gjør meg litt rød og varm): da jeg fikk på meg denne kjolen følte jeg meg utrolig fin ! og med det utgangspunktet kan det jo bare bli bedre!

jeg hadde prøvd noen kjoler først, som også var kjempefine og denne hadde vi liksom avskrevet fordi jeg trodde overdelen ville bli litt rar, men nei!! den satt som et skudd!

det er en skikkelig brude-brudekjole, men jeg er høy og relativt slank, så det vil likevel ikke bli en bløtkake. hehe.

jeg kan ikke tro at jeg skal gifte meg! det var forøvrig helt surrealistisk å stå der i den fine, hvite kjolen med sorte amme-BHstropper stappet ned på siden og likevel føle meg rålekker .
__________________
wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2007, 19:41   #109
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av wims
ja, og da kan jeg jo i samme slengen presentere meg!
her kommer enda en 2008-brud!

vi skal gifte oss 08.08.08!
Velkommen skal du være !
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2007, 19:50   #110
Veteranmedlem
 
cakegirl_82 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av cakegirl_82
hei folkens

her kommer ei til som skal gifte seg 28 juni er visst populær den datoen

det me har ordnet til nå : kirke = Riska gamle kirke
lokale = Kronen Gaard Hotell
blomster = søstera mi er blomsterdekoratør
kake = eg er konditor....så den fikser eg gjennom jobben.
forlovere = er i orden hos både meg og mannen. eg skal ha 2 gode venninner som forlovere
nå har me og fått fikset

fotograf = retz i sandnes
toastmaster = halvbroren til sambo
__________________
Stolt mamma til Yuna og Filip
12.01.06 25.02.08


cakegirl_82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com