ja, og da kan jeg jo i samme slengen presentere meg!
her kommer enda en 2008-brud!
vi skal gifte oss 08.08.08! datoen ble bestemt på den måten at det var den dagen lokalene vi ønsket oss var ledig i august. ikke særlig romantisk med andre ord - og så må vi "ta til takke" med fredag, men det passer perfekt til vår 2-dagersplan og dessuten er den jo lett å huske!
jeg er helt imponert over hvor mye dere har ordnet allerede.. så langt er:
- lokalet
i boks. vi vet ennå ikke om vi skal ha vielsen i kirken som er der ute eller i hagen på stedet. jeg gifter meg gjerne ute, men etter denne sommeren er jeg bittelitt skeptisk til å basere meg på
ute sånn generelt.
jeg har vel egentlig også funnet kjolen nå i dag, men jeg må la det synke litt før jeg deler det/den... det var skikkelig rart. jeg føler meg ikke akkurat drit-fresh for tida, men på tross av litt løs hud++ rundt magen, noen kilo mer enn jeg liker, ammepupper, ufattelig kjipt undertøy, null sminke og en litt sulten/sutrete baby i vogna (noe som alltid gjør meg litt rød og varm): da jeg fikk på meg denne kjolen følte jeg meg utrolig fin
! og med det utgangspunktet kan det jo bare bli bedre!
jeg hadde prøvd noen kjoler først, som også var kjempefine og denne hadde vi liksom avskrevet fordi jeg trodde overdelen ville bli litt rar, men nei!! den satt som et skudd!
det er en skikkelig brude-brudekjole, men jeg er høy og relativt slank, så det vil likevel ikke bli en bløtkake. hehe.
jeg kan ikke tro at jeg skal gifte meg! det var forøvrig helt surrealistisk å stå der i den fine, hvite kjolen med sorte amme-BHstropper stappet ned på siden og likevel føle meg rålekker
.