Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-07-2007, 19:18   #51
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
MP Rating: 0% (0)
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA

Tenk å danse bryllupsvalsen til storbandmusikk live....
Bare tanken på den valsen gir meg HETTA! HATER pardans...får helt noia...Sambo er dødsflink og ELSKER det. Så han er ofte å se på dansegulvet...med ei anna i armene
Så her i gården må JEG ta kurs...off!!
Gammel 31-07-2007, 20:11   #52
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Åhh! Herlig! Den tanken har jeg ikke vært inne på før, men nå begynte jeg å sjekke litt. Koster 10000 mer enn dem jeg har planlagt å booke, men da er det 17 personer som kommer og spiller live. Må jo lage en utrolig stemning da, og vi har tenkt å ta noen dansekurs i sjangeren "ballroom" i smug før bryllupet vårt. Skal lufte tanken med sambo, så får vi ser hva som skjer.

Tenk å danse bryllupsvalsen til storbandmusikk live....

Det kommer til å bli fantastisk! Jeg kjenner jeg smiler bare ved tanken på å få oppleve dette... (min bryllupsdrøm kan man kanskje si).. men at det er dyrt ? Ja..... det blir 12 000 for et 20 mannsorkester...

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2007, 22:34   #53
Veteranmedlem

Mimosa sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 3,610
Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Morskjærlighet
Bare tanken på den valsen gir meg HETTA! HATER pardans...får helt noia...Sambo er dødsflink og ELSKER det. Så han er ofte å se på dansegulvet...med ei anna i armene
Så her i gården må JEG ta kurs...off!!
Blander meg litt...

Sånn er det her også - vi gifter oss på lørdag og har fortsatt ikke brudevalsen klar! Blir vel bare noe tulledans, tenker jeg...

Husbyggertråd
Mimosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2007, 23:43   #54
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Mimosa
Sånn er det her også - vi gifter oss på lørdag og har fortsatt ikke brudevalsen klar! Blir vel bare noe tulledans, tenker jeg...
Vi er ogå som noen grønnskollinger på dansegulvet. Så vi satser på noen valsetimer med en danselærer, i tillegg til et par kurs i generell selskapsdans.

Dette er meg nå, lissom:
A:jeg takker nei til å danse og sitter der som en idiot og ser på de andre som svinger seg på gulvet.
B:jeg takker ja når jeg bys opp og føler meg som ei ku på dansegulvet. Onkelen min sier dessuten at jeg fører som en mann. Det er sikkert fordi jeg alltid måtte danse gutt når vi var i manko for gutter på grunnskolen.
Jeg er så lei av det!!

Så jeg håper kursinga kan hjelpe oss litt før bryllupet. :danser:

Sist endret av Tidl. bruker; 31-07-2007 kl 23:47.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2007, 08:33   #55
Seniormedlem

Ferskenbeinet sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
men at det er dyrt ? Ja..... det blir 12 000 for et 20 mannsorkester...
jeg syns ikke det var dyrt i det hele! du har jo tross alt 20 mann! det er ikke mer en 600kr pr mann jo!

vi betaler 12000 for 3 personer, og syns det er en fair pris!

vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2007, 09:57   #56
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ferskenbeinet
jeg syns ikke det var dyrt i det hele! du har jo tross alt 20 mann! det er ikke mer en 600kr pr mann jo!

vi betaler 12000 for 3 personer, og syns det er en fair pris!
Vel... jeg mente at det er dyrt for vårt budsjett... i dalen hvor vi gifter oss så ville vi betalt 3000 for en dj eller en duo så da er det kanskje litt avhengig av hvor man er i landet og gifter seg ? Men jeg er uansett strålende fornøyd med at vi skal ha storband gleder meg!

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2007, 10:39   #57
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
Vel... jeg mente at det er dyrt for vårt budsjett... i dalen hvor vi gifter oss så ville vi betalt 3000 for en dj eller en duo så da er det kanskje litt avhengig av hvor man er i landet og gifter seg ?
Her i Trondheim må du ut med 5000 for en duo med diverse utstyr og 15000 for et storband på 17 personer. Storbandet spiller da tre økter à 45 minutt. Jeg synes også det er dyrt for bryllupsbudsjettet, men når du deler summen på antall personer blir det ikke mye betaling pr person nei.

Jeg må sjekke litt om det er plass til storband i det lokalet vi skal ha. Snakka med en i går som sa de trenger minst 7x4 meter plass, og da krever det jo at lokalet har en del plass til overs.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2007, 11:23   #58
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva musikk angår så ville vi aldri fått plass til noe orkester der vi skal ha selskapet. Satser på gode gamle cd-spilere vi
Det er ingenting ved bryllupet vårt etter kirken som er "høytidelig" så hvorfor hive inn et orkester? Har også et budsjett på max 40tusen så det sier seg jo selv. Men jeg ser det for meg....blir helt sikkert fantastisk!!!
Gammel 01-08-2007, 19:58   #59
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,858
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Tråd for 2008-bruder

hei folkens

her kommer ei til som skal gifte seg 28 juni er visst populær den datoen

det me har ordnet til nå : kirke = Riska gamle kirke
lokale = Kronen Gaard Hotell
blomster = søstera mi er blomsterdekoratør
kake = eg er konditor....så den fikser eg gjennom jobben.
forlovere = er i orden hos både meg og mannen. eg skal ha 2 gode venninner som forlovere

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2007, 20:45   #60
Supermedlem

MayaM sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 860
MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.

Hei hei! Morro med mange på samme dato. Lurer på hvorfor den ble så poppis??

Storband ja.. Det er en drøm, men vi har ikke plass i lokalet, ei heller råd i budsjettet. Så her blir det dj mest sannsynlig. Til svigermors store skrekk.. hehe.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:18.