Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2007, 18:47   #81
Supermedlem

arwen1 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: røyken
Meldinger: 905
MP Rating: 0% (0)
arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

kjøpt meg brudekjole idag og er bare sååå fornøyd.

den er kremfarget eller lys champangne, og en halterneck modell, råstilig var den

glemte og spørre hvem modell det var, så har ikke bilde nå men det kommer etter 3. mai 08
Gammel 07-08-2007, 20:52   #82
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 183
kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.

jippi... jeg skal også gifte meg neste år!! blir august brud.. kirke og lokale er booket.. men er litt usikker på lokalet fremdeles egentlig.. blir DYRT!! men, så kommer vi til dekket bord da.. og har igrunn 1 år å spare hehe
Gammel 07-08-2007, 21:07   #83
Seniormedlem

MillaGTI sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av kvitra
jippi... jeg skal også gifte meg neste år!! blir august brud.. kirke og lokale er booket.. men er litt usikker på lokalet fremdeles egentlig.. blir DYRT!! men, så kommer vi til dekket bord da.. og har igrunn 1 år å spare hehe
Når i august da?
Gammel 08-08-2007, 23:39   #84
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 183
kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.kvitra er fantastisk mot andre.

gifter meg 8. august
Gammel 09-08-2007, 00:38   #85
Supermedlem

MayaM sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 860
MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.

Det koster å være kar...

Vi har valgt å betale for å slippe unna en del stress...
Vet ikke om jeg tørr å nevne kurvert prisen en gang jeg..

Men den dekker:
4 retter
velkomstdrikk
kaffe og te hele dagen
(hukser plutselig ikke mere)
Men det er et slikt lokale der man gjør ikke noe selv uten å pynte bordene litt.
Og dem har full kontroll på tingene og gav oss den servicen vi er på jakt etter.
Men minuset er at vi må kjøpe drikke der. Men det får bare gå.

Nå er trompetist bestilt til å spille under vielsen også. Gleder meg mere og mere.
Godt med alle ting som er gjort!
Gammel 09-08-2007, 09:26   #86
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av MayaM
Vet ikke om jeg tørr å nevne kurvert prisen en gang jeg..
Ligger vel på mellom 800 og 1000 pr. person tipper jeg? Og så kommer baren i tillegg.... Vi har fått en ca pris på 850 pr. person (lavere pris for barn). Det inkluderer:
*velkomstdrink
*3-retters med viner
*kaffe+cognac/likør
*severingsgebyr kaker
*nattmat
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 15:27   #87
Seniormedlem

MillaGTI sin avatar

MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.

Fikk pris fra et hotell her på 495,- for 3-retters, og da kommer drikke i tillegg.... Må nok bearbeide sambo litt om det skal gå i boks ja...
Gammel 09-08-2007, 15:46   #88
Tidl. bruker
Gjest

I dag fikk jeg en ny kjolefavoritt. Prøvde en fra Cosmobella, og den var veldig fin til meg. Tror jeg går for den hvis det ikke dukker opp noe enda bedre.

Fant også noen fine blomstervaser på Ikea til 5 kroner stykket. Kjøpte likegodt 20 stykker jeg, så har vi til bordene. Tenkte opprinnelig å ha 6 dekorasjoner, men de ville ha kostet 500 kroner stykket. Nå blir det glassvaser med samme blomster som brudebuketten og litt grønt i, og da sparer vi inn et par tusen der.

Sist endret av Tidl. bruker; 11-08-2007 kl 10:41.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 15:57   #89
Seniormedlem

MillaGTI sin avatar

Kjempefin kjole, TETRA!!!!
Kan aldri tru jeg hadde sett bra ut i den, men....
Kanke du begynne ta bilder når du prøver, så vi får se da?
Gammel 09-08-2007, 19:34   #90
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av MillaGTI
Kjempefin kjole, TETRA!!!!
Kan aldri tru jeg hadde sett bra ut i den, men....
Kanke du begynne ta bilder når du prøver, så vi får se da?
Vil ikke legge ut bilder av meg nei. Kan jo hende det er kjentfolk her inne, og jeg vil ikke at de skal se meg i kjolen før den store dagen. Hvorfor tror du ikke du vil se bra ut i den da? Jeg kan sikkert gå ned 30 kg uten å bli mager, og jeg synes jeg var flott i den! Så hvis det eventuelt er fordi du har noen kilo for mye så burde ikke det ha noe å si... Jeg er 180 cm høy og prøvde den i str 48 i dag. Den satt som et skudd. Håper jeg trenger 46 når kjolen skal bestilles.... eller kanskje 44.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:09.