Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2007, 22:18   #181
Seniormedlem
 
Andrine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
MP Rating: 0% (0)
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Jeg har heller ikke noe på stell omtrent.
Har ikke ordna lokale engang.. Har kirke og fotograf...
__________________
Mammaen til;
(juni 03) & (mars 07)
og jeg gifta meg med pappaen deres 28.06.08
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2007, 10:52   #182
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

jeg vet ikke, men jeg tror kanskje det der med hva som "må" ordnes tidlig avhenger litt av hvor man bor. her i oslo ser man (jeg) seg sikkert nødt til å være tidlig ute - særlig dersom man har et begrenset budsjett, fordi det er svært mange bryllup og vielser, men begrenset valgfrihet på festlokale-fronten f.eks.
__________________
wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2007, 14:02   #183
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Morskjærlighet
Jeg blir helt nervøs for hver gang jeg åpner denne tråden. Dere har jo så kontroll på ALT!!
Jeg er så tidlig ute at folk nesten ler av meg... Hadde tenkt å vente med planleggingen fordi det var så god tid. Men da jeg ringte for å sjekke kirke og lokale i april i år, og det viste seg allerede å begynne å bli fullbooket for sommeren 2008, da fikk jeg full panikk og fart på meg. Når kirke og lokale var bestilt, greide jeg ikke å la være å tenke på det som skal være inni kirka og lokalet.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2007, 16:55   #184
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

NU ! Nå har endelig jeg gjort noe vettugt igjen! Jeg har etter mye om og men bestillt "sett av datoen" kort! .. Jeg hadde lyst til å lage magneter etter inspirasjon av.. Wims tror jeg det var.. men ikke snakk om at den sida jeg fant dem på aktet å funke.. så da ble det kort istedenfor!
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2007, 17:19   #185
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
NU ! Nå har endelig jeg gjort noe vettugt igjen! Jeg har etter mye om og men bestillt "sett av datoen" kort! .. Jeg hadde lyst til å lage magneter etter inspirasjon av.. Wims tror jeg det var.. men ikke snakk om at den sida jeg fant dem på aktet å funke.. så da ble det kort istedenfor!
fint å få gjort noe!

så leit at du ikke fikk det til å virke?! men kort er helt sikkert lite flott. lagde du selv? (det jeg prøver å spørre om er: vil du vise dem frem? )

jeg fikk mail før helgen om at magnetene var sendt - så da får vi håpe det er en vellykket greie og at de er like morsomme som jeg ønsker de skal være...
__________________
wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2007, 18:14   #186
Seniormedlem
 
Lykkelig_85 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,971
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.Lykkelig_85 har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Vi gifter oss 21/6-08

Det eneste som er ordnet enda er kirka
__________________
Mammaen til verdens beste gutt, født 18/9-2005
14 Juni 2008...
Lykkelig_85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2007, 20:11   #187
Seniormedlem
 
MillaGTI sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MP Rating: 0% (0)
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Velkommen til bridezilla-town, og gratulerer!
__________________
Milla
MillaGTI er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2007, 08:12   #188
Seniormedlem
 
Morskjærlighet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
MP Rating: 0% (0)
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder


hvor typisk er det ikke da???
Altså,i går på trening fikk jeg vite av ei venninne at hun hadde sett annonse i lokal-avisen at de hadde stoooort salg på brudekjoler,helt ned i 1000 kr, i en butikk her i nærheten. Vi avtalte at vi skulle reise ut i dag og kikke,og jeg ble jo hoppende glad!
Helt til jeg går på internett-siden dems og ser at siste salgs-dag var MANDAG 17.SEPTEMBER!! Altså i går
__________________
Lykkelig og stolt mor til Håkon sept-04 og Hannah mai-07
Morskjærlighet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2007, 08:42   #189
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Huffda! Det var synd! Men kanskje det kommer flere supersalg før dagen ?
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2007, 08:43   #190
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av wims
fint å få gjort noe!

så leit at du ikke fikk det til å virke?! men kort er helt sikkert lite flott. lagde du selv? (det jeg prøver å spørre om er: vil du vise dem frem? )
Når jeg får dem i hende så skal jeg scanne ett inn og legge ut
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:36.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com