Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2007, 17:39   #11
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
MP Rating: 0% (0)
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av arwen1
DET ER SALG I SEPTEMBER/OKTOBER OGSÅ
Men hvor skal man oppbevare slike flotte,viktige ting i så lang tid.... Sliter med å finne oppbevaringsplass bare det halvåret fra januar jeg.
Men det er vel salg da også eller har jeg misforstått?
Gammel 16-07-2007, 19:26   #12
Seniormedlem

Ferskenbeinet sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.

mange steder oppbevarer de kjolene til den store dagen!

vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2007, 20:21   #13
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Har bare ordnet kirke og fotograf jeg. Svigersøsteren min er hobbyfotograf og veldig flink. Vi har bare en som driver profft her i byen, og han er IKKE flink. Da er saken lett
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2007, 22:23   #14
Seniormedlem

Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

jEG ER LITT FOR NYBAKT MAMMA ENDA TIL Å VILLE UT Å PRØVE KJOLE. sKAL NED 10 KILO FØR DEN STORE DAGEN SÅ DET ER IKKE REALISTISK Å BEGYNNE Å PRØVE NÅ:KNEGG:
Ikke meningenå rope. Capsen sto på og orker ikke fikse det hehe...trøøøøtt....tiltak å legge seg....
Gammel 17-07-2007, 10:03   #15
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Andrine
Vi har bare en som driver profft her i byen, og han er IKKE flink.
Det kan være lurt å få referanser ja. Jeg kjenner noen som leide en fotograf "svart" for noen år siden. De måtte betale for hundrevis av bilder, og ingen var brukbare. Til takkekortene måtte de bruke egne amatørbilder, og det ble ikke noe bryllupsbilde på veggen heller.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2007, 10:15   #16
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Det kan være lurt å få referanser ja. Jeg kjenner noen som leide en fotograf "svart" for noen år siden. De måtte betale for hundrevis av bilder, og ingen var brukbare. Til takkekortene måtte de bruke egne amatørbilder, og det ble ikke noe bryllupsbilde på veggen heller.
Så kjipt! Han her tok konfirmasjonsbildene mine og vel.. De er jo som vanlige fotografbilder, men..
Svigersøsteren min er så flink til å finne naturbakgrunner og ja, alt mulig
Bare jeg ikke får for høye forhåpninger til brudebildene nå da

Endrer litt her, for det er vel ikke vanlige fotografbilder. Så vidt jeg vet opererer han ennå med grå bakgrunn og bare oppstillt. Ikke sånn som andre fotografbilder jeg har sett her inne.

Sist endret av Andrine; 19-07-2007 kl 21:26.
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2007, 17:10   #17
Seniormedlem

Å nå har jeg funnet drømmekjolen på Agape...bare dritt at den koster 24tusen De hadde en lik i sateng til 14tusen men det er fremdeles for dyrt gitt. Må under 10tusen har jeg funnet ut. Men du og døtte så mange fine som var der....tror jeg finner "min" til slutt der inne ja.

Hva slags transport tenekr dere å ha etter vielsen og til lokalet hvor dere skal feire?
Gammel 19-07-2007, 14:40   #18
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.

Vi har ordnet :

- Kirken
- Solist
- Festlokale

Tiden flyr jenter !!! Snart er det vår tur

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2007, 21:31   #19
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Morskjærlighet
Hva slags transport tenekr dere å ha etter vielsen og til lokalet hvor dere skal feire?
Har litt lyst på hest og kjærre.....
Men det blir vel bil. Prøve å høre med en av de som har gamle virkelig fine biler her i byen kanskje..
Hvis ikke det går, så kan vi få brodern til å kjøre oss i mercha si (r-klasse).
Gammel 19-07-2007, 21:48   #20
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Å nå har jeg funnet drømmekjolen på Agape...bare dritt at den koster 24tusen De hadde en lik i sateng til 14tusen men det er fremdeles for dyrt gitt.
Det er vel kanskje nr 1060 du snakker om? Jeg så også på den... Her er en brukt i ivory/gold i str 44 til salgs for 7000....
http://www.finn.no/finn/bap/object?f...87&WT.svl=Link

Sitat:
Vi skal feire på Ringve gård i Trondheim. Har allerede booket en svær limmo. Hadde lyst på hest og kjerre opp veien til lokalet, men da ville transportkostnadene kommet seg på 7000 for oss.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:59.