Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-07-2007, 19:03   #21
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
Vi har ordnet :

- Kirken
- Solist
- Festlokale

Tiden flyr jenter !!! Snart er det vår tur
Da er Cateringen/kokken og fotografen også i boks.... jeg fikk hakeslepp når vi nesten var "for sein" til å få den fotografen vi ville ha... jeg som trodde vi hadde all verdens med tid! Phuuh!
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2007, 11:17   #22
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Jeg kjøpte meg ivoryfarvede sko i går!! Det var en god følelse. Skal ha ivoryfarvet brudekjole, og fordi jeg bruker str 42 i sko + har ganske bred fot så har de ikke noe for meg på brudesalongene. Fant et par gode på Eurosko. Pene og enkle med hvit, lav hæl. Sambo kjøpte seg også sko til bryllupet. Han måtte stå utenfor til jeg hadde handla ferdig da. Han valgte et par gode sko fra Ecco som var på salg. De så ut som vanlige dress-sko, men var jo som en drøm å gå i. Skulle ønske det fantes Ecco-sko for bruder....

Godt å ha skokjøpet unnagjort, og så er det greit å ha med skoene når jeg skal velge kjole og få den tilpasset.

Sist endret av Tidl. bruker; 21-07-2007 kl 11:21.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2007, 15:08   #23
Seniormedlem
 
Ferskenbeinet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
MP Rating: 0% (0)
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

da har jeg kjøpt kjole!

har faktisk kjøpt to kjoler!

kom over en pronovias tidligere i uken, så på et blunk var den kjøpt. I går var jeg å prøvde en demitrios kjole jeg hadde prøvd før å kjøpte den også. Ble så redd når damen sa at den ikke kunne bestilles på ny! så vi får se hvilken jeg ender opp med!
__________________
Klem fra Ferskenbeinet, LilleMy juni 04 og LilleSprett juni 06


vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag

Sist endret av Ferskenbeinet; 30-10-2007 kl 14:42.
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2007, 19:50   #24
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Ferskenbeinet
da har jeg kjøpt kjole!

har faktisk kjøpt to kjoler!

kom over en råbillig pronovias kjole i amerika tidligere i uken, så på et blunk var den kjøpt. I går var jeg å prøvde en demitrios kjole jeg hadde prøvd før å kjøpte den også. Ble så redd når damen sa at den ikke kunne bestilles på ny! så vi får se hvilken jeg ender opp med!
Stilig! Har du bilder av kjolene så vi får sjå eller ?
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2007, 21:12   #25
Supermedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 782
MP Rating: 0% (0)
Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Hei kommende bruder.
Er dere HELT sikre på på hviken side dere skal gå på ,opp og ned kirkegulvet???
Vet at dere kan få en "øvelsestime" i kirken før bryllupet, men er dere sikre NÅ??
Bibbi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2007, 10:16   #26
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Bibbi
Hei kommende bruder.
Er dere HELT sikre på på hviken side dere skal gå på ,opp og ned kirkegulvet???
Vet at dere kan få en "øvelsestime" i kirken før bryllupet, men er dere sikre NÅ??
Aner ikke... Det har jeg ikke tenkt på ennå.... Er glad bare jeg kommer meg opp og ned jeg, uansett hvilken side det blir.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2007, 12:17   #27
Seniormedlem
 
Ferskenbeinet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
MP Rating: 0% (0)
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

**poff**
__________________
Klem fra Ferskenbeinet, LilleMy juni 04 og LilleSprett juni 06


vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag

Sist endret av Ferskenbeinet; 30-10-2007 kl 14:44.
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2007, 12:46   #28
Seniormedlem
 
Morskjærlighet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
MP Rating: 0% (0)
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Kun utfra kjolene så syns jeg den siste var finest Fersken...Men ejg aner jo ikke hvordan du ser ut og derfor kan jo fort den øverste være DEN kjolen for deg... Skjønner det blir vanskelig å velge ja.
TETRA...ja det var den kjolen men syns det er en risk å kjøpe kjole usett via nett og desverre er Sandnes litt for langt unna for meg:snufs:

Håper jeg finner MIN kjole likevel....
__________________
Lykkelig og stolt mor til Håkon sept-04 og Hannah mai-07
Morskjærlighet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2007, 23:51   #29
Supermedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 782
MP Rating: 0% (0)
Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Flotte kjoler begge to!!!
Bibbi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 09:17   #30
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Oisan! Det var to flotte kjoler! Lykke til med valgets "kvaler" mellom dem... gi oss beskjed om hvilken det blir til slutt da
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com