Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2007, 20:45   #171
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Hehe du har så rett så rett! Bra du setter meg på plass.. her skal det planlegges!

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2007, 20:50   #172
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi
TETRA: kan jeg spørre hva du betalte pr pakke av de rosebladene? og hvor mange er det i hver pakke?
Jeg betalte kr. 105 for hver pakke. Da er det ca 100 blader i hver. Roseblader med "normal" fasong kostet 95 pr pakke (100 blader). De tåler vann og litt søl, så de kan flyttes fra middagsbordet over til kaffebordene. De har bladene i utallige farger, også sølv og gull.

Jeg tenkte å bruke hjertebladene både til invitasjonene og bordkortene, i tillegg til å strø på duken. Tenker også litt på å kle podiet foran alteret med hvite laken og strø bladene der... men det blir kanskje i meste laget.

Sist endret av Tidl. bruker; 10-09-2007 kl 20:53.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2007, 21:02   #173
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,675
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ok...ser de selger de på nettet også..

så tror jammen meg jeg skal bestille for de var nydelige..

vi har jo fargen rød som skal gå i en rød tråd gjennom det hele...og da er jo roser og hjerter veldig typisk da

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2007, 17:01   #174
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi
ok...ser de selger de på nettet også..

så tror jammen meg jeg skal bestille for de var nydelige..

vi har jo fargen rød som skal gå i en rød tråd gjennom det hele...og da er jo roser og hjerter veldig typisk da
Blir røde roser og hjerter over hele fjøla for oss også. Klassisk, friskt og enkelt synes jeg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2007, 18:44   #175
Supermedlem

wims sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.

det er så mye fint der ute!

jeg sliter litt med å "lande på" et fargetema, så har fortsatt en del tenking igjen på den fronten!

men jeg tror det blir mye hvitt/elfenben. jeg liker kombinasjonen av de to (mange syns det er rart - litt som rosa og rødt) og tenker jeg supplerer med enten lyse-lysebrunt (kald) og antagelig en kald, lys rosa farge.

det tenker jeg var lett å forestille seg
Gammel 11-09-2007, 21:39   #176
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg blir helt nervøs for hver gang jeg åpner denne tråden. Dere har jo så kontroll på ALT!!

Jeg har ikke kontroll på en ting jeg. Skal se på kjole den 9.oktober for da er det salg. Har kirke og dato og lokale i boks. Og thats it...Farger? Tema? Forrett? HÆÆ?? Andre enn meg eller???
Gammel 11-09-2007, 22:52   #177
Supermedlem

wims sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.

nå hørtes det kanskje litt i overkant ut med det "temaet". det jeg mener er bare at jeg må bestemme meg for hvilke farger jeg skal bruke. på inbydelse, på blomster etc. jeg vet bare at jeg ønsker det skal være gjennomtenkt - og grunnen til at jeg vil/må finne det ut ganske snart er at jeg må kjøpe "litt og litt". jeg må spre utgiftene utover så mye som mulig av den resterende tiden - og da er det greit å ha bestemt seg...

og hvis jeg i mellomtiden vinner i lotto skal jeg DEFINITIVT kjøpe disse skoene
Gammel 11-09-2007, 23:01   #178
Seniormedlem

MillaGTI sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Morskjærlighet
Jeg blir helt nervøs for hver gang jeg åpner denne tråden. Dere har jo så kontroll på ALT!!

Jeg har ikke kontroll på en ting jeg. Skal se på kjole den 9.oktober for da er det salg. Har kirke og dato og lokale i boks. Og thats it...Farger? Tema? Forrett? HÆÆ?? Andre enn meg eller???
ble letta over å se at flere er like trege som meg jeg altså....
Har kirke og fotograf (og seff dato) i boks vi.. mangler lokale til og med...
Gammel 12-09-2007, 10:07   #179
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MillaGTI
Du har jio nesten 2 mnd mer enn meg å planlegge på da Vi gifter oss 28.juni...

Det jeg føler er mest slitsomt er at sambo tror ikke vi trenger begynne planlegge før etter nyttår for det er jo så lenge til (mannfolk). Og jeg kan jo ike bare bestemme noe uten han skal vite,han skal jo tross alt gifte seg han også og være med å bestemme Så her er det enkelt.
Prøver å fortelle hvor mye som skal fikses og da er svaret: Herregud,skal man ikke bare ha kirke og fest da?? Mannfolk.....( et ord jeg øler kan bli utslitt inna juni 2008 )
Gammel 12-09-2007, 14:35   #180
Medlem

midnightsun80 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 180
midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.midnightsun80 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av MillaGTI
Jeg er visst enda tregere...har kun fikset kirka til nå. Har et par lokaler vi vurderer, men har ikke gjort noe med det enda..

Malin 2003
Joakim 2005
midnightsun80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:30.