Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-07-2007, 15:00   #31
Medlem
 
Momo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 200
MP Rating: 0% (0)
Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Begge kjolene var super fine. Fikk den billig billig den øverste da. kjekt. Jeg har så vidt begynnt å kikke litt, men aner ikke hva jeg vil ha egentlig.
__________________
Momo
Storesøster september 02 Lillesøster september 05
Vi Gifter oss 21 juni 2008
Momo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 15:43   #32
Seniormedlem
 
Ferskenbeinet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
MP Rating: 0% (0)
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

pris på den øverste i norge er 14000 har jeg hørt! så da måtte jeg bare slå til!
__________________
Klem fra Ferskenbeinet, LilleMy juni 04 og LilleSprett juni 06


vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 19:11   #33
Seniormedlem
 
Andrine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
MP Rating: 0% (0)
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

På lørdag kjøpte vi dress til mannen
Han måtte ha ny dress nå, og da fant vi ut at han like gjerne kan bruke den når vi gifter oss. Han vil ikke ha lys dress nemlig, selv om jeg synes det er knall! Men han skal få vest som matcher kjolen min da.
__________________
Mammaen til;
(juni 03) & (mars 07)
og jeg gifta meg med pappaen deres 28.06.08
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 19:57   #34
Medlem
 
Momo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 200
MP Rating: 0% (0)
Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Ferskenbeinet
pris på den øverste i norge er 14000 har jeg hørt! så da måtte jeg bare slå til!
Kunne den nettbutikken ha noe på salg til oss andre også kanskje?
__________________
Momo
Storesøster september 02 Lillesøster september 05
Vi Gifter oss 21 juni 2008
Momo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 19:59   #35
Supermedlem
 
arwen1 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: røyken
Meldinger: 905
MP Rating: 0% (0)
arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

utrolig flotte kjoler ferskenbeinet

hvor på nettet har du kjøpt den?? hva kommer frakt og evt toll på vet du det??
__________________
Thomas 30.05.05, Therese 10.09.06
03.05.08
arwen1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 20:22   #36
Seniormedlem
 
Ferskenbeinet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
MP Rating: 0% (0)
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

http://dresses.abfabbridal.com/~abfa...431da09b27c25a

her!

men om dere avventer litt så kan dere få høre om jeg faktisk får kjolen eller ikke!

toll er 10,7% moms er 25%

75$ å sende til norge.

det er MYE billig der inne da, så en sparer mye uansett.
__________________
Klem fra Ferskenbeinet, LilleMy juni 04 og LilleSprett juni 06


vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 20:26   #37
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Andrine
På lørdag kjøpte vi dress til mannen
Hva måtte dere betale for en skikkelig dress da? Jeg tenkte også å kjøpe hvis gubben vil ha vanlig dress. Men hvis han går for frackcoat eller noe annet spesielt så tror jeg vi satser på å leie. Da vil den jo uansett ikke bli brukt etterpå. Pris på å leie til mannen er ca 3000. Da får han beholde skjorta etterpå.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 20:37   #38
Seniormedlem
 
Andrine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
MP Rating: 0% (0)
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Hva måtte dere betale for en skikkelig dress da? Jeg tenkte også å kjøpe hvis gubben vil ha vanlig dress. Men hvis han går for frackcoat eller noe annet spesielt så tror jeg vi satser på å leie. Da vil den jo uansett ikke bli brukt etterpå. Pris på å leie til mannen er ca 3000. Da får han beholde skjorta etterpå.
Vi har bare kjøpt en vanlig dress på Dressmann. Vi er ikke akkurat rik....
__________________
Mammaen til;
(juni 03) & (mars 07)
og jeg gifta meg med pappaen deres 28.06.08
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 23:10   #39
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Da har jeg lagt til ennå en brud på lista. Nå har vi 4 bruder den 28. juni. Fælt så populær den datoen var da.

I dag spurte jeg ei venninne om å være forloveren min. Det er ei barndomsvenninne som jeg har kjent siden 1. klasse på barneskolen, så det var henne det var mest naturlig å spørre. Dessuten har hun vært forlover to ganger før, så hun er veteran på området. Jeg sa fra med det samme at jeg ønsker meg utdrikkingslag, så det ikke skal være tvil om det.

Enn dere andre, har dere forloveren klar, eller er dere i tenkeboksen?

Sist endret av Tidl. bruker; 25-07-2007 kl 23:16.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2007, 15:30   #40
Seniormedlem
 
Morskjærlighet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
MP Rating: 0% (0)
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av Andrine
Vi har bare kjøpt en vanlig dress på Dressmann. Vi er ikke akkurat rik....
Det skal vi også gjøre...når vinter-salget kommer Driter ikke penger her heller og vi har nettopp begynt sparing så....
__________________
Lykkelig og stolt mor til Håkon sept-04 og Hannah mai-07
Morskjærlighet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com