Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2007, 15:32   #41
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
MP Rating: 0% (0)
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Da har jeg lagt til ennå en brud på lista. Nå har vi 4 bruder den 28. juni. Fælt så populær den datoen var da.

I dag spurte jeg ei venninne om å være forloveren min. Det er ei barndomsvenninne som jeg har kjent siden 1. klasse på barneskolen, så det var henne det var mest naturlig å spørre. Dessuten har hun vært forlover to ganger før, så hun er veteran på området. Jeg sa fra med det samme at jeg ønsker meg utdrikkingslag, så det ikke skal være tvil om det.

Enn dere andre, har dere forloveren klar, eller er dere i tenkeboksen?
jeg har spurt min eldste kusine da hun har vært mer en søster på en måte...MEN jeg ville helst hatt min aller beste venninne,men det kjipe er at hun bor i Bergen og ejg syns det er litt langt unna :snufs:
Ang utdrikningslag så gruer jeg meg til det. har ikke drukket siden FØR Håkon ble født. bare litt sånn histen og pisten (dvs til maten e.l). Kommer vel til å bli ufyselig og ende opp på pumpe-benken
Gammel 26-07-2007, 16:29   #42
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Jippi
Fikk nettopp beskjed hos mannen om at svigermor og ei venninne skal sy kjolen til meg! Og matchende vest til ham
Jeg tror jeg har lagt ut bilde av den før her. Så den på ei side som ei her på NM hadde laga og bestillte den i utgangspunktet hos henne, men det var bare svindel.
Uansett så er det likevel drømmekjolen min, og jeg VIL ha den!
Er ikke sikker på hva hun venninnen vil ha i betaling men svigermor gjør det i allefall gratis. Kan vel takkes med en god middag og en flaske vin
Stoffet betaler vi inn-pris for siden venninnen hennes eier/driver interiørforretning

Forloveren min er i boks ja, dessverre så bor hun i Trondheim. Hun får ta seg en lang ferie her oppe neste år
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2007, 18:21   #43
Seniormedlem

Ferskenbeinet sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.

noen som har tenkt å ha to forlovere? har hørt det går an nå! sambo skal hvertfall ha det har han bestemt!

jeg har spurt en som bor i sarpsborg om hun vil være forloveren min, men pga avstanden + at sambo skal ha to så lurer jeg på om jeg vil det også...

vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag

Sist endret av Ferskenbeinet; 26-07-2007 kl 18:23.
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2007, 20:14   #44
Supermedlem

arwen1 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: røyken
Meldinger: 905
arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.arwen1 har mye å være stolt av.

forlover er en veldig god venninde, vi har holdt sammen siden ungdomsskolen. Aldrig vært i tvil om hvem jeg skal velge
Gammel 26-07-2007, 23:42   #45
Supermedlem

MayaM sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 860
MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.MayaM er fantastisk mot andre.

Hei hei alle sammen!
Slenger meg på jeg også.
Morro med flere på samme dato da. Hos oss var det et veldig naturlig valg. Sambo har bursdag den 23 juni og minsten den 7 juli. Vi ville ha i juni, og vi har mange venner og familie som har bursdag fra 1 til 23 juni. Så vi valgte datoen som kom midt i mellom dem 2 gutta mine.

Vi har vært forlovet en god stund da, men dato for bryllupet satte vi rett før påske.

Det vi har klart nå er:
Kirke
Feststed
Fotograf
Toastmaster
Forlovere
Brudebarn
En som filmer
Gammel 27-07-2007, 09:12   #46
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Andrine
Jippi
Fikk nettopp beskjed hos mannen om at svigermor og ei venninne skal sy kjolen til meg! Og matchende vest til ham
Jeg tror jeg har lagt ut bilde av den før her. Så den på ei side som ei her på NM hadde laga og bestillte den i utgangspunktet hos henne, men det var bare svindel.
Hva?? Er det virkelig noen som driver og lurer med sånt? Jeg spekulerer også litt på å få sydd kjole, men synes det er litt vanskelig fordi jeg ikke får prøvd kjolemodellen før den blir sydd.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2007, 13:02   #47
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ferskenbeinet
noen som har tenkt å ha to forlovere? har hørt det går an nå! sambo skal hvertfall ha det har han bestemt!

jeg har spurt en som bor i sarpsborg om hun vil være forloveren min, men pga avstanden + at sambo skal ha to så lurer jeg på om jeg vil det også...
Da venninnen min giftet seg hadde hun to forlovere,meg og ei til så det går helt fint...
Gammel 28-07-2007, 18:52   #48
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.

Idag har jeg booka musikken.... storband! Jeg er ivrig saxspiller selv da, men det måtte intens overtaling til av min bedre halvdel... Dersom noen så når blomsterfinn skulle lære å danse så kan det direkte overføres til mannebeinet mitt.......Men vi skal nok klare å få inn en rykning eller to i danseføtterne hans og...

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2007, 21:12   #49
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Hva?? Er det virkelig noen som driver og lurer med sånt? Jeg spekulerer også litt på å få sydd kjole, men synes det er litt vanskelig fordi jeg ikke får prøvd kjolemodellen før den blir sydd.
Ja
Jeg var så teit at jeg overførte halve prisen til henne først i depositum. Det var i juni i 2006!
Hun påstår nå at jeg skal få 500,- mnd. i 5 mnd. fremover da. Men gjør jeg ikke det så blir det anmeldelse.
Politiet er allerede involvert i saken, så jeg trenger bare levere kontoutskrift.. Men hun skal få sjangsen nå da. Utrolig rart at noen velger å risikere å få svindel på rullebladet før "skarve" 2500,-...
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2007, 19:04   #50
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
Idag har jeg booka musikken.... storband!
Åhh! Herlig! Den tanken har jeg ikke vært inne på før, men nå begynte jeg å sjekke litt. Koster 10000 mer enn dem jeg har planlagt å booke, men da er det 17 personer som kommer og spiller live. Må jo lage en utrolig stemning da, og vi har tenkt å ta noen dansekurs i sjangeren "ballroom" i smug før bryllupet vårt. Skal lufte tanken med sambo, så får vi ser hva som skjer.

Tenk å danse bryllupsvalsen til storbandmusikk live....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:22.