Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-08-2007, 13:41   #131
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av MillaGTI
Sånn sniking da,turid... Noe på gang eller?
He he, neida, jeg er gift Men skal ha meg selskapskjole. Hun hadde jo ganske ok pris på det også...
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2007, 17:17   #132
Seniormedlem
 
MillaGTI sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MP Rating: 0% (0)
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Aaah, sånn å fortstå...
Hva slags kjole er du på utkikk etter da? Lang trang eller mer utstående skjørt eller kort eller?
__________________
Milla
MillaGTI er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2007, 21:13   #133
Seniormedlem
 
Andrine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
MP Rating: 0% (0)
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Ei venninne av meg hadde bestillt kjole hos henne, og hun var veldig fornøyd både med kjolen og servicen.
Hun var ikke fornøyd med 1. og heller ikke 2. levering av kjolen (noe feil med fargen), men sendte bare tilbake og fikk ny.
Hun skrøt uhemmet av servicen.
__________________
Mammaen til;
(juni 03) & (mars 07)
og jeg gifta meg med pappaen deres 28.06.08
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2007, 21:24   #134
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,674
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

drommekjolen.no har jo drømmekjolen min..jeg har sett den ut på en annen side..er alfred Angelo som har designet den...

ser hun skal ha akkurat halvparten av de andre prisene jeg har fått..skal jammen meg sende henne en epost å høre ja
__________________
Man bør la kaloriene stå, ellers setter de seg.


Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2007, 01:29   #135
Medlem
 
Spøni sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 446
MP Rating: 100% (1)
Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Turid: Nei jeg vet helt hvor de blir laget..sto bare di kom rett ifra fabrikk men d er bare sende en mail å høre jeg sendte mange mail med henne bådde før og etter jeg tok avgjørelsen, og hun var kjempehygellig..fikk svar bådde på kveldstid og dagtid så nå venter jeg i spenning
__________________
storesøster april.03 lillebror sept.06
Spøni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2007, 01:34   #136
Medlem
 
Spøni sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 446
MP Rating: 100% (1)
Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

turid: ja fikk tilsendt noen bilder på mail utenom..fikk oxo fargeprøver av stoffet på mail...og anbefalninger til meg..

kan se om jeg får lagt inn et bilde når jeg får kjolen jeg fikk dessuten velge selv hvordan jeg ville har ryggen...med knapper, glidelås eller sånn korsettsnøring for samme prisen..å ville jeg ha andre forandringer utenom d, så var d oxo mulig..
__________________
storesøster april.03 lillebror sept.06
Spøni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2007, 12:10   #137
Seniormedlem
 
Andrine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
MP Rating: 0% (0)
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Har maila med henne, og kjolene blir laga i Kina.
__________________
Mammaen til;
(juni 03) & (mars 07)
og jeg gifta meg med pappaen deres 28.06.08
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2007, 15:37   #138
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,674
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

jeg også driver å mailer med henne...hun gir jo kjempe service!! Bare synd hun ikke har bedre bilde av kjolene..

Tror nok jeg kommer til å bestille fra hun ja
__________________
Man bør la kaloriene stå, ellers setter de seg.


Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2007, 16:14   #139
VIP-Medlem
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,671
MP Rating: 0% (0)
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Her kommer jeg også
Dato er ikke heelt bestemt enda, men enten i midten av juni eller midten av august, jeg har sendt mail til de som har lokalene jeg håper på for å høre når de har ledig.
Men EN ting har jeg klart og det er brudekjolen, den ble bestilt i helgen sammen med brudepikekjolene og dressen til lillegutt.
__________________
"I evighetens perspektiv er øyeblikket som et liv"

Nuta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2007, 16:22   #140
VIP-Medlem
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,671
MP Rating: 0% (0)
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Har ikke bilde av kjolen, men den er veldig lik denne uten snøring i ryggen :
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
"I evighetens perspektiv er øyeblikket som et liv"

Nuta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com