Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-08-2007, 09:52   #111
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,316
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tråd for 2008-bruder

.........

Sist endret av Mamma Rosa; 15-08-2007 kl 21:54.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2007, 20:30   #112
Seniormedlem
 
Andrine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
MP Rating: 0% (0)
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Velkommen til dere nye!
__________________
Mammaen til;
(juni 03) & (mars 07)
og jeg gifta meg med pappaen deres 28.06.08
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2007, 21:44   #113
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Da har vi fått med en januarbrud på brudelista vår!
Hvis noen ikke er med på lista men vil være med: send meg en pm så skal jeg føre dere opp.

Sist endret av Tidl. bruker; 15-08-2007 kl 21:48.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2007, 21:51   #114
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Nå tror jeg at jeg har bestemt meg for kjole. Har vært på 4 brudesalonger for prøving + at jeg har prøvd en privat. Den jeg falt for dro jeg tilbake og prøvde om igjen noen dager senere, og det er nok den jeg skal ha...

Er veldig tidlig ute, men nå blir det hardkjør på jobb og ingen tid til kjoleprøving før jula er i anmarsj. Det er så utrolig godt å ha det i boks!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2007, 21:56   #115
Medlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Nå tror jeg at jeg har bestemt meg for kjole. Det er så utrolig godt å ha det i boks!
Når får vi sjååååå ?!?!?
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2007, 07:16   #116
Seniormedlem
 
MillaGTI sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MP Rating: 0% (0)
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Ja, TETRA!!! Når får vi sjå???
__________________
Milla
MillaGTI er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2007, 20:24   #117
Medlem
 
Momo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 200
MP Rating: 0% (0)
Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Kanskje jeg kan snike meg inn her også da. Vi gifter oss 21 juni 2008
__________________
Momo
Storesøster september 02 Lillesøster september 05
Vi Gifter oss 21 juni 2008
Momo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2007, 20:48   #118
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av MillaGTI
Ja, TETRA!!! Når får vi sjå???
Dere har allerede fått sjett! Jeg sletta bildet etter noen dager, for jeg vil ikke at kjentfolk skal vite hva slags kjole jeg har valgt. Det var faktisk en NM-dame som var med og "godkjente" kjolen på den andre prøverunden. Når hun hadde sagt hva hun syntes var jeg helt sikker på at jeg hadde valgt riktig. Gode pia....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2007, 21:27   #119
Seniormedlem
 
MillaGTI sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MP Rating: 0% (0)
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.
Sv: Tråd for 2008-bruder

Mjaaaaff! verlegen:

Jeg vil også se... Ble det forresten den som du så fin ut i, som ikke jeg kan ha?
__________________
Milla
MillaGTI er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2007, 20:29   #120
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Sitat:
Opprinnelig postet av MillaGTI
Mjaaaaff! verlegen:

Jeg vil også se... Ble det forresten den som du så fin ut i, som ikke jeg kan ha?
Ja. Jeg innbiller meg i alle fall at jeg ser fin ut i den. Men med min kropp begrenser det seg kanskje litt...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com