Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2007, 20:49   #161
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Tråd for 2008-bruder

Hei! Henger meg på her jeg og. Vi gifter oss 21.06.08. Gleder oss masse.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2007, 21:03   #162
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
MP Rating: 0% (0)
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Velkommen!
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2007, 08:11   #163
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

uke 41 starter salget i Drammen så da håper jeg å få kjøpt meg kjole jeg også... Har lyst å reise på kjolesalget/showet på Plaza til lørdag (kjoler fra kr 1000 og oppover9,men vanskelig med ei lita jente på 4 mnd gitt
Ellers så står jeg litt på stedet hvil egentlig. Prøver å tenke ut tema/farger,men ikke lett. Tenkt litt på å kjøpe bordpynt på Lovehearts.com. og kanskje kjøpe små gavepakker til gjestene derfra. Syns det var litt artig....
Gammel 04-09-2007, 09:49   #164
Seniormedlem

MillaGTI sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.

Ja, masse artig på love hearts!
Kan ikke mannen din passe snuppa mens du er på plaza da?
Gammel 10-09-2007, 20:16   #165
Tidl. bruker
Gjest

I dag var jeg på salg på Lises brudesalong. Det var mye fint som var satt ned veldig mye. Dette ble kjøpt inn:
* Hårbøyle (diadem)
* Armbånd
* 2 par øredobber
* Smykke
* 700 røde hjerteformede roseblader i silke
* Gjestebok
* Kaketopp
* Drinkbonger
* Mansjettknapper til sambo

Sånn ser gjesteboken ut:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og her er rosebladene:
...så nå blir det røde roser som skal gå igjen over alt.

Disse drinkbongene kjøpte jeg. Synes de er litt penere enn de som serverings-stedene har:

På en bokhandel fant jeg også ferdige invitasjonskort og bordkort som jeg likte veldig godt. Må vente med å kjøpe det til vi vet antall gjester og om alle skal inviteres med hele dagen eller ikke. Men det er jo greit å vite hvor man får tak i det.

Har forresten alle 2008-brudene laget seg hver sin tråd nå? Var så lite liv her... må seriøst vurdere om jeg også skal gjøre det...

Sist endret av Tidl. bruker; 10-09-2007 kl 20:27.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2007, 20:23   #166
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Jeg har ikke laga meg egen tråd.. Spørs om jeg blir å gjøre det..
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2007, 20:28   #167
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Andrine
Jeg har ikke laga meg egen tråd.. Spørs om jeg blir å gjøre det..
Ser sånn ut ja. Men da blir det litt vanskeligere å følge med på alle sammen.
Gammel 10-09-2007, 20:31   #168
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.

Hehe jeg har heller ikke gjort det... vi får stå sterke og holde liv i denne tråden her og ! Koslig her
Men jeg har virkelig ikke vært så aktiv i det siste.. føler at jeg har massssevis med tid enda og igrunn fått utretta masse allerede.. men det kan og være at jeg er i ammetåke og bleieskiftsarbeider for harde livet i tillegg da.... Men lover å komme sterkere tilbake!

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2007, 20:36   #169
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes
Men jeg har virkelig ikke vært så aktiv i det siste.. føler at jeg har massssevis med tid enda og igrunn fått utretta masse allerede.. men det kan og være at jeg er i ammetåke og bleieskiftsarbeider for harde livet i tillegg da.... Men lover å komme sterkere tilbake!
Næmmen Amantes, da! Du har jo bare drøye 9 måneder igjen å planlegge på. Nå må du skjerpe deg og holde fokus!
Gammel 10-09-2007, 20:42   #170
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,674
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

TETRA: kan jeg spørre hva du betalte pr pakke av de rosebladene? og hvor mange er det i hver pakke?

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:17.