Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2007, 11:01   #1
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,089
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Jeg ELSKER bilder...
Alltid moro å se på andres bilder.
Så hvis noen vil vise

Alt fra barnebilder til naturbilder...
Fortell gjerne hvordan kamera dere har å.

Selv har jeg Canon D400
Gammel 28-09-2007, 11:04   #2
VIP-Medlem

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,310
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

..........

Sist endret av Mamma Rosa; 17-10-2007 kl 09:38.
Mamma Rosa er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2007, 11:21   #3
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,089
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 28-09-2007, 11:25   #4
Veteranmedlem

Smeeka sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: BattleGrounds
Meldinger: 4,026
Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.

Smeeka er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2007, 12:51   #5
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,507
MP Rating: 100% (8)
Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.

Har ett Canon eos 350D
Gammel 28-09-2007, 13:26   #6
Medlem

StarShine sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 251
StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.

tatt med et helt standard digitalkamera
StarShine er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-09-2007, 22:15   #7
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,319
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg elsker å ta bilder... (Så jeg drister meg til å legge ut noen bilder)

Skal legge ut flere i morgen...

Ritamor er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-09-2007, 22:22   #8
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,248
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Tatt med et vanlig Nikon Coolpix digitalkamera. Jeg ønsker meg digitalt speilreflekskamera til jul...
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-09-2007, 22:40   #9
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 926
MP Rating: 100% (1)
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 30-09-2007, 13:37   #10
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,251
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Bruker Nikon D70

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:34.