Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-03-2008, 21:10   #161
Supermedlem
 
cissie sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 968
MP Rating: 0% (0)
cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.cissie har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Dette tok jeg av far og barn











__________________




Cissie og prinsesse Gullhår 05 og prinsesse Jasmin 07
cissie er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-04-2008, 18:17   #162
VIP-Medlem
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,675
MP Rating: 0% (0)
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

"blåser" litt liv i denne tråden igjen, er så inspirerende å se på alle flotte bilder!













__________________
"I evighetens perspektiv er øyeblikket som et liv"

Nuta er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-04-2008, 18:34   #163
VIP-Medlem
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,675
MP Rating: 0% (0)
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Et til:

__________________
"I evighetens perspektiv er øyeblikket som et liv"

Nuta er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 10:46   #164
Medlem
 
jiggy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: vestfold
Meldinger: 141
MP Rating: 0% (0)
jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.jiggy er som en lysfontene.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Her var det mange fine bilder,
kameraet ( canon 350D) følger stort sett alltid med på tur, og i hverdagen så det blir en rimelig god porsjon med bilder ja

Minste jenta på "tur"



Minste jenta og pappan i mais åkeren


Største jenta koser meg is i fjor


en godt brukt "tåfis"


__________________
-03 -06
jiggy er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 11:30   #165
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Jeg har tatt disse bildene med mitt kamera! Det er ett digitalkamera Casio Exilim 12,1 mega pixels


Dette bilde er tatt i fart i bil...


Dette også...


Dette også ....


Dette også ....
__________________
Kizza85 er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 11:40   #166
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Her er noen andre typer bilder ...

















__________________
Kizza85 er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 13:44   #167
Supermedlem
 
aussie_l sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestlending i Bærum
Meldinger: 542
MP Rating: 0% (0)
aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Jeg har lenge hatt foto som hobby, men først nå i helgen kommet meg på kurs for å lære litt mer om bruken av mitt dig speilreflex – kjempemorro!!! Jeg har et Nikon D70 med standard 18-70 mm objektiv.

Slenger inn et par bilder som er resultat av oppgavene vi fikk på kurset. Målet var å få trent på bruk av linjer i komposisjon av bilene, lukkertid og dybdeskarphet.


Akerselva i "fri flyt" - tatt med 1/10s, F/29. Etterbehandlet til s/v i Photoshop.



Fra Torsovparken - 1/3200s, F/3,5


En mann som gikk forbi... 1/15s, F/29, også etterbeh. i PS (croppet og gjort s/v)
__________________
Mittt navn er pling, eg sym omkring i det du kaller knollen... Då eg slapp inn i skallen din - då vart me pling i bollen
aussie_l er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-05-2008, 15:12   #168
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 264
MP Rating: 0% (0)
veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Har tatt noen nye dråpebilder som jeg ble veldig fornøyd med



__________________


veronika er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2008, 10:28   #169
Supermedlem
 
Surferosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?





__________________
Surferosa er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 10:40   #170
Supermedlem
 
Ragdoll sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,083
MP Rating: 0% (0)
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Surferosa: Kjempefine bilder!

Tok noen bilder i dag da jeg og Ingrid var ute og lekte oss med såpebobler. Av 32 bilder var det kun ett som kunne brukes....

__________________


Galleri
Ragdoll er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com