Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2008, 20:17   #221
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,171
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Mamma, eg fant, eg fant !

Tidligare Nemi80
Urt er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 20:36   #222
Supermedlem

posky sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 503
posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.

Utrolig mange fine bilder i tråden, her.

Her er noen fra meg, men jeg har en laaaang vei å gå før jeg faktisk blir flink og vet hva jeg driver med.

Emilies album <3
posky er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 21:36   #223
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,145
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Dere er råflinke
It`s not how smart you are, but how you are smart.
meowouch88 er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 23:59   #224
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 5,917
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen bilder jeg har tatt med mitt helt nye Canon EOS 450D;

Ingen fantastisk fotograf enda, og bruker de utomatiske instillingene foreløpig, men ser jo at det er uendelig med muligheter, så skal nok kose meg mye fremover ja!

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-08-2008, 13:46   #225
Supermedlem

kristi sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: I hus på landet
Meldinger: 1,066
MP Rating: 100% (1)
kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.

Så mange fantastiske flinke fotografer her er!!

Jeg fikk speilrefleks i bursdagsgave og her er ett knippe fra meg

Sist endret av kristi; 05-10-2008 kl 00:44.
kristi er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 04:15   #226
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 64
anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.

Her var det mye flotte bilder.
Henge meg med her jeg. Kanskje jeg legger inn noen av mine egne etterhvert!!
anita791 er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 09:55   #227
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 64
anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.

Lekte meg litt med kamera og photoshop i går!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 29.08.jpg (63.9 KB, 12 visninger)
anita791 er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 18:47   #228
Supermedlem

Louise sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: rogaland
Meldinger: 1,253
Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.Louise er fantastisk mot andre.

jane jeg er stum av beundring.

her er noen bilder fra meg. de er tatt med nikon D40

(emma-li på SM)
Louise er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 21:03   #229
Veteranmedlem

Kaaka sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,951
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Et par fra denne kanten.

Originalen
Gammel 01-09-2008, 21:17   #230
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,352
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har fått meg Cannon eos 450d i bursdagsgave, så jeg henger meg på her og kikker. Mye fine bilder!

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:53.