Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2008, 21:34   #231
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,171
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Er ikkje heilt fornøyd med redigeringa på dette bildet enno. Må jobbe litt til med det.

Eit til.

Tidligare Nemi80
Urt er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 10:10   #232
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,084
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Helt rått.
SÅ mange fine bilder her jenter
Gammel 18-09-2008, 17:35   #233
Seniormedlem

Zephyr sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,735
Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.

Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne tråden før?

Et bilde jeg tok i Castel d´Angelo i Roma i forrige uke (blir sikkert enormt for jeg har ikke gjort noe med det enda, men det får så være):
Vedlagte bilder
Filtype: jpg 121.jpg (29.1 KB, 14 visninger)
Zephyr er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 19:12   #234
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,352
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Urt Vis post
Er ikkje heilt fornøyd med redigeringa på dette bildet enno. Må jobbe litt til med det.

Eit til.

Hvilken linse har du? Jeg drømmer om å ta fine månebilder, men hittil blir det dårlig med det siden jeg ikke får zooma nært nok innpå. Også må jeg lære meg å bruke blender og lukkertid slik at bildene blir fine
Gammel 19-09-2008, 08:28   #235
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,171
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.

Har berre kit linsa enno eg. 18-55 mm ( nikon D60 )

Bildet av månen er i utgangspunktet pitte pitte lite. Må croppe litt i photoshop for å få den så "stor" som den er på desse bileta.

Tidligare Nemi80

Sist endret av Urt; 19-09-2008 kl 08:31.
Urt er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 19:52   #236
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 5,917
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen høstbilder fra forrige helg:

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 21:50   #237
Veteranmedlem

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 3,854
jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.

Morsomt å se hva dere alle får til. Mye fint å se. Stå på!

Her er noen flere fra meg.

jane er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 22:02   #238
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,769
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Her kommer ett par fra meg...

Hege-Mor er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 09:35   #239
Supermedlem

Vedvik86 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 750
Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.

Har meget lite peil på bilder, men syntes dette blei kult da..
Eos 350D forresten

Vedvik86 er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 10:12   #240
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 5,917
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelige bilder!

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:53.