Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-01-2008, 17:30   #131
Medlem

Fellina sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 443
MP Rating: 0% (0)
Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Jane for noen bilder du tar!!

hvilke kamera har du? og hvordan linse, innstilling ol bruker du!
er kjempeimponert!!
Fellina er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-01-2008, 13:56   #132
Veteranmedlem

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 3,854
jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.

Tusen takk for det, Fellina.

Jeg har et Canon EOS 350D. Jeg har to linser som jeg bruker, og det er canon efs 60mm f/2.8 Macro USM (den bruker jeg nok aller mest), også har jeg en Sigma 70-300mm. Innstillingene skiftes jo hele tiden, det spørs hva jeg skal fotografere.
jane er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 11:34   #133
Veteranmedlem

Mamablue sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Enebakk
Meldinger: 4,058
Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.

Mine bilder (som jeg syntes var litt fine ) blekner jo i forhold til dine Jane!!

Også lillejenta mi da..
Mamablue er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2008, 19:16   #134
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,089
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Så sinnsyk mange flotte bilder det er i tråden her, blir helt stum jeg

Ble litt morsomt dette bildet, knipsa nå istad når begge gutta bada sammen i den lille balja
Gammel 04-02-2008, 19:59   #135
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,535
MP Rating: 100% (10)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette er min favoritt

Canon EOS 350D
Gammel 04-02-2008, 21:11   #136
VIP-Medlem

Nuta sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,675
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.

Her kommer noe flere fra meg også, har fått meg nytt kamera, nikon d40 så da er det morro å ta bilder igjen

Sist endret av Nuta; 04-02-2008 kl 21:22.
Nuta er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2008, 21:21   #137
VIP-Medlem

Nuta sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,675
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.

Par til:

Nuta er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2008, 21:40   #138
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,768
Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.

For en FANTASTISK tråd!!
Jeg sitter bare her og måper! SINNSYKT fine bilder!

Jeg skal kjøpe meg kamera nå, har meldt meg på kurs og, gleder meg noe sykt!!

Jeg fikk alltid skryt for bildene jeg tok før i tiden med APS kameraet mitt , men har slitt med vanlig digitalkamera.
Ser virkelig frem til å beg å lære!

Jeg gleder meg virkelig til flere innlegg i tråden her!!!

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2008, 21:41   #139
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,089
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Nuta, får jeg spørre deg hva som er på bildet 1 ?
Englebildet var helt RÅTT... Forresten din engel? nydelig
(får jeg spørre hvor den er kjøpt? Elsker engler )
Gammel 04-02-2008, 22:05   #140
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,768
Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.

legger inn noen av mine favoritter,
MEN
etter å ha sett her inne blir gleder jeg meg virkelig til å få ordentlig kamera og lærdom

Marita 670 gr.

Member of AF`s jaktlag

Sist endret av Theron; 06-02-2008 kl 13:28.
Theron er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:35.