Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2008, 18:26   #241
Supermedlem

Shipui sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Harstad
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Får henge meg på denne tråden jeg også.

Dette ble jeg ganske fornøyd med, er tatt med Canon D40, og redigert litt i Photoshop.

Gammel 03-10-2008, 19:17   #242
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,769
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Ser bare ett rødt kryss jeg!

Hege-Mor er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 21:28   #243
Juniormedlem

mamma-til-en-prins sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 32
mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.

åj-- så arti å se sååå mange fine bilder..skal legge ut bilde etterhvert
Gammel 03-10-2008, 22:19   #244
Juniormedlem

mamma-til-en-prins sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 32
mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.mamma-til-en-prins er som en uslipt juvél.

Leka meg litt med et redigeringsprogram.. hehe.. tatt med vanlig digital camera

ikke så proffe som dere andre her ser jeg.. men gøy da
Vedlagte bilder
Filtype: jpg go gutten.jpg (45.0 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg sola som skinn.jpg (66.9 KB, 10 visninger)

Sist endret av mamma-til-en-prins; 03-10-2008 kl 22:49.
mamma-til-en-prins er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 00:48   #245
Supermedlem

kristi sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: I hus på landet
Meldinger: 1,066
kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.

Lekte meg litt i hagen 20.sept.

Gammel 05-10-2008, 22:01   #246
Seniormedlem

Tøysetutta sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Langhus
Meldinger: 2,085
Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Orker ikke lete gjennom tråden igjen
Men hvem var det som hadde bildet av telefonkiosken i Frognerparken? Jeg har tenkt MASSE på det
Næh, så koselig å lese.
Gammel 05-10-2008, 22:11   #247
Seniormedlem

Tøysetutta sin avatar

Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.

Gammel 05-10-2008, 22:28   #248
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,352
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Tøysetutta: Lekkert!! Får jeg spørre hvilket kamera du har, linse og utstyr for å ta månebilde...hilsen en som mislykkes i å ta gode månebilder
Gammel 05-10-2008, 22:49   #249
Seniormedlem

Tøysetutta sin avatar

Hei Isse! Jeg har Canon EOS 400D. Linsa som er brukt på månebildene heter Sigma 70-300mm F4-5.6 APO dg macro.
Gammel 06-10-2008, 00:08   #250
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,135
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Abbonerer på denne tråden ja..

Jeg vil også ha speilrefleks

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:53.