Dråpebilder var moro! Fikk ikke til noen bra, men tror jeg skjønner prinsippet. Må i hvert fall vente til det er mørkt ute.. har ikek gardiner her. Og kanskje velge en mer spennende bakgrunn enn frokostbordet
Så utrolig mange flotte bilder!
Er ikke helt inne i foto-terminologien, men trenger man en spesiell linse for å ta bilder som dette?:
Hei!
Beklager at jeg ikke har svart deg.. Jeg er ikke så så aktiv her kan man si...
Men nei, trenger ingen spesiell linse, jeg har brukt bare kitlinsa.
starter med et blinkskudd av tøffe lillebror(storesøss er nemlig redd denne)
jeg eeelsker å ta bilder og det blir tatt mange bilder hver dag her i huset... jeg har desverre aldri hatt interesse for eller hatt planer om dyrt og fancy kamera. men sef hadde det vært moro.. nå m jeg ha nytt fordi mitt er ødelagt og jeg låner et annet for tiden. hva vil dere anbefale meg?? i en prisklasse som er levelig... par tusen kroner kannsje???
Grilling i fjæra... samboern på bildet...
min lille fe
kosestund med Linus og maren vennen vår
fanget en julestemning.... bildet føles så ekte... det var akkurat så koselig som det ser ut til...
Hvordan linse og innstillinger har du hatt på dette bildet?
Sitat:
Opprinnelig postet av jane
Tusen takk for det, Fellina.
Jeg har et Canon EOS 350D. Jeg har to linser som jeg bruker, og det er canon efs 60mm f/2.8 Macro USM (den bruker jeg nok aller mest), også har jeg en Sigma 70-300mm. Innstillingene skiftes jo hele tiden, det spørs hva jeg skal fotografere.