Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-02-2008, 09:26   #151
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 264
MP Rating: 0% (0)
veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Inspirert av alle vanndråpebildene herinne prøvde jeg me jeg og.... Har nok mye å lære enda....







Noen som vet hvordan det blir å forstørre slike bilder, på lærret f.eks? Blir de bra?
__________________


veronika er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-02-2008, 14:56   #152
Supermedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,321
MP Rating: 0% (0)
tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Dråpebilder var moro! Fikk ikke til noen bra, men tror jeg skjønner prinsippet. Må i hvert fall vente til det er mørkt ute.. har ikek gardiner her. Og kanskje velge en mer spennende bakgrunn enn frokostbordet

__________________

tuuli er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 19:23   #153
VIP-Medlem
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,675
MP Rating: 0% (0)
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Et par bilder fra i dag












__________________
"I evighetens perspektiv er øyeblikket som et liv"

Nuta er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2008, 19:20   #154
Supermedlem
 
Chaizza sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 583
MP Rating: 0% (0)
Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kornelia Vis post
Så utrolig mange flotte bilder!
Er ikke helt inne i foto-terminologien, men trenger man en spesiell linse for å ta bilder som dette?:




Hei!
Beklager at jeg ikke har svart deg.. Jeg er ikke så så aktiv her kan man si...
Men nei, trenger ingen spesiell linse, jeg har brukt bare kitlinsa.
__________________

Chaizza er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2008, 21:00   #155
Supermedlem
 
Banan sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,030
MP Rating: 0% (0)
Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Så fine bilder, Nuta!
__________________
Split -07
Banan er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-02-2008, 20:37   #156
Seniormedlem
 
Theron sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,768
MP Rating: 0% (0)
Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.Theron har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Har bestilte kamera

Canon 400d , gleeeeder meg til å begynne å "leke" :-D
__________________
Stolt mamma til tvillingene M&M født 13 januar 2005, i uke 26, og ikke så fersk singel/alenemor lengre gitt


Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-03-2008, 11:37   #157
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,532
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min

Sist endret av Kattrine; 26-03-2008 kl 17:45.
Kattrine er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-03-2008, 22:35   #158
Supermedlem
 
Emilie&Linus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord tr.lag
Meldinger: 967
MP Rating: 0% (0)
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
:) Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?


starter med et blinkskudd av tøffe lillebror(storesøss er nemlig redd denne)


jeg eeelsker å ta bilder og det blir tatt mange bilder hver dag her i huset... jeg har desverre aldri hatt interesse for eller hatt planer om dyrt og fancy kamera. men sef hadde det vært moro.. nå m jeg ha nytt fordi mitt er ødelagt og jeg låner et annet for tiden. hva vil dere anbefale meg?? i en prisklasse som er levelig... par tusen kroner kannsje???


Grilling i fjæra... samboern på bildet...


min lille fe


kosestund med Linus og maren vennen vår


fanget en julestemning.... bildet føles så ekte... det var akkurat så koselig som det ser ut til...


*smelt*







__________________
mamma til 2 søte små.. aug05 og mai07

Emilie&Linus er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-03-2008, 01:03   #159
Supermedlem
 
Leah sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 977
MP Rating: 0% (0)
Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Sååå fine bilder!

Hvordan linse og innstillinger har du hatt på dette bildet?



Sitat:
Opprinnelig postet av jane Vis post
Tusen takk for det, Fellina.

Jeg har et Canon EOS 350D. Jeg har to linser som jeg bruker, og det er canon efs 60mm f/2.8 Macro USM (den bruker jeg nok aller mest), også har jeg en Sigma 70-300mm. Innstillingene skiftes jo hele tiden, det spørs hva jeg skal fotografere.
__________________
Leah er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-03-2008, 11:23   #160
Veteranmedlem
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 3,854
MP Rating: 0% (0)
jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Beklager at jeg ikke har svart før, men har ikke vært innom her på en stund.

Til det bildet der har jeg brukt macrolinsa (efs 60mm f/2.8 Macro USM). Og jeg har brukt disse innstillingene:

Innstillingshjulet på kameraet på M
Lukkertid: 1/15s
Blender: F/6,3
Iso: 200

Har ikke brukt blitz, men kun lys fra vinduet. Også har jeg brukt stativ da.
jane er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com