Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-10-2007, 16:44   #61
Veteranmedlem

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 3,854
MP Rating: 0% (0)
jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Sitat:
Opprinnelig postet av _InGrId_
Så fine bilder!!!!!!! Åssen kamera har du?
Tusen takk for det.

Jeg har et Canon EOS 350D. Jeg har ei favorittlinse, og det er en 60mm F/2.8 Macro USM. Den egner seg godt til både macro og portrett fotografering, som jeg liker aller best å drive med.
jane er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-10-2007, 18:01   #62
Supermedlem

_InGrId_ sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Ringerike/Hønefoss
Meldinger: 713
_InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid._InGrId_ har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av jane
Tusen takk for det.

Jeg har et Canon EOS 350D. Jeg har ei favorittlinse, og det er en 60mm F/2.8 Macro USM. Den egner seg godt til både macro og portrett fotografering, som jeg liker aller best å drive med.
Råflink er du! Har du noen tips til en nybegynner eller?
Gammel 18-10-2007, 21:43   #63
Medlem

pepsi max sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 460
pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.

Jeg får vel legge inn noen bilder jeg også da

Bildene er tatt med Nikon D40x

..trallalla..

Sist endret av pepsi max; 02-02-2008 kl 11:30.
pepsi max er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-10-2007, 12:54   #64
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,089
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

jane WOW
Gammel 19-10-2007, 21:30   #65
Supermedlem

hegemor_1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 517
hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.

Herre gud så enormt mange fine bilder
Dere er mega flinke jenter!!!!
Gammel 22-10-2007, 22:10   #66
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 516
moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kornelia
Så utrolig mange flotte bilder!
Er ikke helt inne i foto-terminologien, men trenger man en spesiell linse for å ta bilder som dette?:

Kan ikke se at noen har svart deg ennå,- men hvis du ser på Jane sine bilder sier hun at hun bruker et 60 mm makro objektiv.
Slike motiver får du best til når du går tett opptil og fokuserer nærme,- gjerne med makro da alle objektiver har en nærgrense for hvor du kan fokusere. (med stor lukker-åpning så det blir uskarpt bak )

Endel zoom objektiver har vel kanskje også makro-funksjon.
Litt rusten forklaring kanskje.....

Sist endret av moranne; 10-12-2007 kl 13:52.
moranne er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-10-2007, 09:09   #67
Supermedlem

Ragdoll sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,083
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.

LINK
Canon 350D

Galleri
Ragdoll er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-10-2007, 18:18   #68
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 817
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Her er 2 av mine bilder. (tatt nylig.)

Gammel 29-10-2007, 07:46   #69
Veteranmedlem

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 3,854
jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.

Fikk lyst til å vise frem noen nye dråpebilder som jeg tok i går. Veldig artig å ta slike bilder synes jeg.

Lekt meg litt i PS også:
jane er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-10-2007, 08:17   #70
Veteranmedlem

Mamablue sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Enebakk
Meldinger: 4,058
Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig vakkert Jane!!
Ønsker meg et bedre kamera enn jeg har i dag! Og ennå mer nå som jeg ser bildene dine!
Mamablue er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:56.