Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-06-2008, 22:53   #181
Seniormedlem

MatiR sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,945
MP Rating: 0% (0)
MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Forresten så liker jeg dine manipulerte bilder veldig godt
MatiR er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-06-2008, 23:54   #182
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,272
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jane, du er jo bare helt fantastisk flink
Gammel 12-06-2008, 00:17   #183
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,272
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er noen bilder jeg har tatt med speilrefleksen, tatt de fra bloggen min derfor copyright merke

Tatt med canon ixus 950 is og litt etterbehandling i PS

Gammel 15-06-2008, 20:01   #184
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,356
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag knipset jeg et blinkskudd, med mobilen min Vi var i Sverige på en handletur, og knipset den nye Svinesund broa i det vi var i ferd med å kjøre av den. Det var tunge regnskyer over oss, og jeg syns stemningen og lyset ble så bra på dette bildet:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg brua.jpg (14.7 KB, 221 visninger)
Gammel 15-06-2008, 21:12   #185
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 717
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Tok dette bildet en kveld ved solnedgang i fjor sommer. Syns det ble litt fint jeg. Da hadde jeg nettop fått mitt nye speilreflekskamera og måtte jo ut å prøve det i all slags lys.
Gammel 15-06-2008, 21:19   #186
Supermedlem

Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var en virkelig artig tråd så gøy å se bilder!!

og....

Jane se å kom deg til kristiansand til lørdag å fotografer oss etter vi har gifta oss!!!Jeg vil haaa deg!!
Gammel 15-06-2008, 21:21   #187
Supermedlem

Forresten, jeg bruker et samsung speilreflekskamera, er det noen andre som har dette? og som kan gi meg noen tips om innstillinger som blir bra?
Gammel 15-06-2008, 21:46   #188
Seniormedlem

Pinky sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,948
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.

Aldeles nyyyydelige bilder Jane!!!

Pinky er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-06-2008, 21:46   #189
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,159
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har måpt meg gjennom tråden. Alle er kjempe flinke!
Men jeg må si at Jane, dine bilder gav meg gåsehud. Fy søren så flink du er!
It`s not how smart you are, but how you are smart.
meowouch88 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-06-2008, 22:57   #190
Medlem

Floppetiflopp sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 97
Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.Floppetiflopp er fantastisk mot andre.

Nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg får mitt canon 400D.
Da skal jeg ute å leke meg.

For noen fantastiske bilder dere tar!

Min hobbyblogg
Floppetiflopp er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:56.