Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-01-2008, 18:01   #121
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,248
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2008, 18:23   #122
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,504
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Ble litt fascinert av disse dråpebildene, så jeg måtte jo prøve meg. Har mye å lære, men det var i allefall gøy

For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2008, 21:04   #123
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,126
MP Rating: 0% (0)
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Legge noen bilder jeg også da =) Har FinePix F30.

Meg bak håret

Yngste jenta

Yngste jenta

Heldigvis var denne på utsiden av vinduet!
Tingeling84 er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2008, 21:05   #124
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,126
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Er fornøyd med dette også.
Tingeling84 er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 19:15   #125
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 13
jabbe er en ukjent størrelse akkurat nå.

Lurte på om noen her inne kunne svare meg på om kameraet Nikon D40x er et greit kamera å starte med. Er helt amatør, har bare et vanlig digital kamera fra før. Tenkte jeg ville melde meg på et fotokurs etterhvert. Eller er det andre kamera dere ville anbefale? Håper noen kan hjelpe meg i denne jungelen av kamera, jeg er helt grønn selv.
jabbe er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 20:38   #126
Supermedlem

Banan sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,030
Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.

Zemoc, nydelige dråpebilder!
Likte så godt fargen på dem. Hva har du som bakgrunn der?
Gammel 23-01-2008, 21:15   #127
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 10
Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.

Jeg har et Nikon D40x og er kjempefornøyd! Det er enkelt å bruke, god bruksanvisning/menyforklaring og sitter godt i hånden, still inn på auto og knips i vei!!
Vil likevel anbefale deg å ta et kurs ganske kjapt, slik at du kan benytte deg av alle finurlighetene som finnes på kamera ellers..
Solmie er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 21:41   #128
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,504
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Banan Vis post
Zemoc, nydelige dråpebilder!
Likte så godt fargen på dem. Hva har du som bakgrunn der?
Takk takk

Brukte ikke noen spesiell bakgrunn, men hadde vannet i en stor blå bakebolle Fylte den ca halvfull, slik at jeg fikk tatt bildene litt neddi bollen. Har ikke stativ heller, så jeg støttet bare kameraet på kanten av bollen da.
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 01:42   #129
Supermedlem

Reggius sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,459
Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.

DA fant jeg tråden din Kine
Må jo legge ut noen bilder her jeg og da *he he he*

Mitt andre forsøk på dråpebilder, ser at jeg ønsker meg mer og mer ett macro-objektiv gitt

Men det gikk mye bedre nå enn første forsøk vaffal!! Nå blei det noen skarpe bilder!!

------ ------ ------

-----
Plutselig dukket det opp ett vanntroll/monster også

Må også vise frem bildet som blei tatt av snuppa for et par-tre mnd. siden - gleder meg til å ta nye nå snart - har fått tak i nytt stativ som er mye bedre enn det jeg har brukt her. Bildet er behandliet noe, blant annet softa noe!!

MVH Reggius - som er en lykkelig eier av Nikon D50, med 18-55mm linse og 50-200mm VR linse...
Gammel 29-01-2008, 16:08   #130
Veteranmedlem

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 3,854
jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.

Borte.

Sist endret av jane; 30-09-2008 kl 21:48.
jane er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:34.