Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-11-2007, 07:26   #81
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,303
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Jeg skjønner jo at jeg må begynne å ta i bruk kameraet vårt. For noen utrolig flotte bilder dere har tatt
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

(H)ilder er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-11-2007, 20:30   #82
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 384
MP Rating: 0% (0)
lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.lykkeligmamma er et navn alle kjenner.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Så kule de dråpebildene var..
lykkeligmamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-11-2007, 20:58   #83
Seniormedlem
 
Pinky sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,948
MP Rating: 0% (0)
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Utrolig kule dråpebilder!!
__________________
SARA~~AUGUST 04~~ ER BLITT STORESØSTER TIL
NYYDELIGE HAAKON FØDT 17.MARS,2760 gr OG 46 cm LANG
~~Tinkerline fra SM~~

Pinky er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 01:41   #84
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,895
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Utrolig mange fine bilder

Jeg viiiiiiiil ha speilrefleks til jul Har vært snill jente i år og alt
__________________
Come over to the darkside... I've got chocolate...
tinwin er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 06:20   #85
Seniormedlem
 
MatiR sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,945
MP Rating: 0% (0)
MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Her kommer et utdrag av mine favorittbilder.
Jeg ønsker meg speilrefleks, har et canon powershot S2 IS















Legg merke til papegøyene som strekker seg inn i buret for å spise




Det får være nok for nå.
MatiR er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 07:54   #86
Supermedlem
 
sunny84 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 961
MP Rating: 0% (0)
sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Så utrolig mange flinke fotografer her! Jeg ønsker meg et digitalt speilreflex jeg og... Har et vanlig digitalkamera bare, men det er bra linse på det (Carl Zeiss). Men kan jo ikke måle seg med et skikelig speilreflex, nei.







__________________
Snuppa født 9. mars 07
sunny84 er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 08:05   #87
VIP-Medlem
 
Pearly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,272
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Jeg ELSKER å ta bilder, har en del men skal ikke skryte av kvalitet av bildene for de er ikke så bra. Har fått meg nytt kamera nå da men ønsker meg mest av alt ett speilrefleks ja, vi får håpe det kommer til jul....slik som nesten alle andre her inn

Her er noen favoritt bilder tatt av ett ganske så dårlig kompakt digitalt kamera; sony 4,1 mp Alle har jeg lekt meg litt med i photoshop



























__________________
............................."Sann kjærlighet gjør hver dag litt lysere"

Sist endret av Pearly; 05-11-2007 kl 08:10.
Pearly er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 08:20   #88
VIP-Medlem
 
Pearly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,272
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Å da jeg fikk mitt nye kamera nå i bursdagsgave måtte jeg teste ut det på rommet til storebror
Ett Canon, Ixus 950 IS. Tar veldig fine bilder

















__________________
............................."Sann kjærlighet gjør hver dag litt lysere"
Pearly er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 08:28   #89
VIP-Medlem
 
Pearly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,272
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Og litt flere bilder











Og så fant jeg noen bilder av storebror da han var liten tatt med det gamle kameraet











__________________
............................."Sann kjærlighet gjør hver dag litt lysere"
Pearly er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 09:21   #90
Supermedlem
 
Surferosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?























__________________
Surferosa er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:56.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com