Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2007, 09:23   #91
Supermedlem
 
Surferosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?











Bildene er tatt med et Canon eos 30D med ekstern blitz
__________________
Surferosa er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 09:25   #92
VIP-Medlem
 
*star* sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,535
MP Rating: 100% (10)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Her kommer noen bilder herfra. Tatt med Canon EOS 350D
Har praktisk talt bare bilder av ungene. Alle flotte landskapsbilder ble tatt med det gamle apparatet og dermed bare på papir





__________________
Skravlebøtta febbis 2005 og klatremesteren januar 2007
*star* er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 09:28   #93
Supermedlem
 
Surferosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?













__________________
Surferosa er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 09:34   #94
Supermedlem
 
Surferosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?









__________________
Surferosa er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 10:32   #95
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,089
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

surferosa så flink du er fotograf? utdanner deg som det?
__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 10:41   #96
VIP-Medlem
 
*star* sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,535
MP Rating: 100% (10)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine
surferosa så flink du er fotograf? utdanner deg som det?
Akkurat det tenkte jeg også
Nyyydelige bilder
__________________
Skravlebøtta febbis 2005 og klatremesteren januar 2007
*star* er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 10:48   #97
Supermedlem
 
Surferosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Tusen takk for skryt jenter! Jeg driver forløpig kun med foto på hobbybasis, men jeg drømmer om å gjøre noe mer ut av det. Har bl.a store planer om å ta div fotokurs..så får vi se hvor det bærer etter det.
__________________
Surferosa er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 11:18   #98
Supermedlem
 
Gittemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Klepp....Stavanger
Meldinger: 913
MP Rating: 0% (0)
Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Jeg har nettopp fått meg et canon Eos 400d i bursdagsgave av samboeren
men jeg aner jo ikke hvordan jeg skal bruke det..jeg bruker det bare som et vanlig digitalkamera..
har søkt på nettet om det er noen kurs i nærheten av der jeg bor for å lære litt om hvordan man bruker kamera men fant ingen Men men jeg knipser selv om jeg ikke kan det så er er noen jeg har tatt til nå






__________________


Gittemor`s bryllupstråd!!

Sist endret av Gittemor; 05-11-2007 kl 11:26.
Gittemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 11:27   #99
Veteranmedlem
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 3,854
MP Rating: 0% (0)
jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Sitat:
Opprinnelig postet av Gittemor
har søkt på nettet om det er noen kurs i nærheten av der jeg bor for å lære litt om hvordan man bruker kamera men fant ingen Men men jeg knipser selv om jeg ikke kan det
Man lærer faktisk utrolig mye bare av å lese bruksanvisningen.

Ellers finnes det mange bra sider på nettet du kan lære av.
jane er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 11:36   #100
Supermedlem
 
Gittemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Klepp....Stavanger
Meldinger: 913
MP Rating: 0% (0)
Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.Gittemor har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Sitat:
Opprinnelig postet av jane
Man lærer faktisk utrolig mye bare av å lese bruksanvisningen.

Ellers finnes det mange bra sider på nettet du kan lære av.
ok jeg har ikke akkurat tatt meg tid til å lese enda men skal heller ta meg i nakken og gjøre det
men takk for tips uansett..skal sjekke litt på nettet om det er noen nyttige tips
__________________


Gittemor`s bryllupstråd!!
Gittemor er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
bilder, foto


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:34.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com