Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-01-2008, 21:47   #111
Seniormedlem

Tøysetutta sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Langhus
Meldinger: 2,085
MP Rating: 0% (0)
Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.
Sv: Bor det en liten hobbyfotograf inni deg?

Canon EOS400D
Noen med ekstern blitz, andre uten.

Gammel 14-01-2008, 21:53   #112
Seniormedlem

Tøysetutta sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Langhus
Meldinger: 2,085
Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.

Og noen fler...

Ferdig
Gammel 14-01-2008, 22:05   #113
Supermedlem

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Rogaland.
Meldinger: 646
Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.

UTROLIG FLOTTE BILDER.
Tilde er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2008, 01:11   #114
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,089
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Fyfader så flinke dere er
Gammel 22-01-2008, 01:12   #115
Æresmedlem

_Kine sin avatar

_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg prøvd meg på sånne bilder..
Og det var IKKE lett

Slenger ut noen jeg, ikke le da

Gammel 22-01-2008, 01:12   #116
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Utrolig irriterende at det hele tia kommer BUSY på kamera når jeg skal ta bilder, vet dere hvorfor? Canon d400
Gammel 22-01-2008, 08:19   #117
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,250
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har et EOS 350D som jeg ikke kan med... Hadde så store ambisjoner om å bli mesterfotograf da jeg kjøpte det, men det er vanskelig. Ikke før har jeg lært meg en ting, før jeg har glemt det igjen. Jeg klarer ikke å stille inn blender og lukketid samtidig... Tror bruksanvisningen må fram igjen ja. "Fickhandboken" er ikke utdypende nok.
Jeg ble ihvertfall kjempeimponert over hva dere får til, og inspirert til å prøve igjen.

Lailaras er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2008, 08:21   #118
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,250
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvilket format (heter det det) tar dere bilder i, for å starte med noe. Jeg har alltid hatt det på L, men nå ser jeg at noen skriver at de bruker raw. Men det blir ikke plass til så mange bilder, da? Til hva og hvordan kan dere bruke raw?

Lailaras er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2008, 16:42   #119
Veteranmedlem

Kaaka sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,972
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Har vanlig digitalkamera.

Gammel 22-01-2008, 17:49   #120
Supermedlem

linola sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: bakvendtland
Meldinger: 1,189
MP Rating: 100% (5)
linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.

har et fujifilm finepix s5700

Stikkord
bilder, foto

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:34.