Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2006, 17:59   #151
Supermedlem

Bunny sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Ved flyplassen
Meldinger: 577
MP Rating: 0% (0)
Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.
Sv: Vi som broderer julekalender

Sitat:
Opprinnelig postet av annika

Er det bjelle nederst på snømannen?
Jepp! Det er bjelle, og skjerf som jeg skal "flise opp" nederst.

Skikkelig motivasjon denne tråden! Det må jeg si
Risikerer å bli ferdig til 1 desember jeg også i dette tempoet her!..

Gammel 31-08-2006, 19:21   #152
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,163
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Denne tråden girer meg opp veldig. Broderer alt jeg kan....eh, når jeg har ledig tid iallefall, for å kunne ta bilde og legge fram utviklingen min
Jaa det er kjempemorro!!
Gleder meg til å legge ut bilde av hvor langt jeg har kommet, på lørdagen

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2006, 00:46   #153
Medlem

aquafina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 79
aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.aquafina er et navn alle kjenner.

Jeg venter utålmodig på at broderiet mitt skal komme. Det skal visst komme i morgen, og det passer bra rett før helgen.
aquafina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2006, 04:51   #154
Seniormedlem

Meldinger: 1,847
Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.

Jeg har blitt fulstendig hekta. Spanderte til og med på meg et svindyrt blad om korssting på Narvesen. Det var veldig amerikansk da, men jeg kommer nok til å kjøpe neste nummer, for da er det jul det dreier seg om.

Skulle ønske jeg hadde råd til "Pattern Maker", for da skulle jeg ha designet en egen julekalender.
Gammel 01-09-2006, 08:00   #155
Supermedlem

Bunny sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Ved flyplassen
Meldinger: 577
Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sparky
Jeg har blitt fulstendig hekta. Spanderte til og med på meg et svindyrt blad om korssting på Narvesen. Det var veldig amerikansk da, men jeg kommer nok til å kjøpe neste nummer, for da er det jul det dreier seg om.

Skulle ønske jeg hadde råd til "Pattern Maker", for da skulle jeg ha designet en egen julekalender.
Du får jo prøveversjonen i 7 dager gratis.
Jeg lagde min adventskalender med den

Hva heter det korssting-bladet du kjøpte? Jeg vil også ha neste nummer! Jeg elsker jul!!!
Gammel 02-09-2006, 06:39   #156
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Skal legge inn bilde i ettermiddag etter jobben min

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2006, 16:11   #157
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.

Jeg begynte med denne forrige fredag og har kommet så langt. Jeg skal brodere i alt 3 kalendere frem til jul, og har liggende inne så langt en kalender til som skal leveres i løpet av 2007 (nå synes jeg at vi snart burde få en broderings-smiley). Alle trådene som stikker ut er "ventetråder" (dvs at jeg legger de på vent til jeg skal sy med de igjen).

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 02-09-2006, 16:18   #158
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Da har akkurat ei uke gått siden jeg startet, og dette er resultatet hittil:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

(Scrappingen min)
Gammel 02-09-2006, 16:23   #159
Veteranmedlem

@nne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 3,118
@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er så kjekt å brodere! Har laget tre store dåpsbroderi på en meter gange en meter, og to julekalendere. Holder på med en kalender til minstejenta, men finner den ikke igjen.LLA den langt bort i eksamenstider så jeg ikke skulle bli fristet, men hvor i all versden er den??? ... ...

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2006, 16:50   #160
Veteranmedlem

Krynkel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 3,216
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.

.....

Sist endret av Krynkel; 18-01-2007 kl 14:29.
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:21.