Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2006, 07:39   #71
Seniormedlem

maja83 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,704
MP Rating: 0% (0)
maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.
Sv: Vi som broderer julekalender

Å så gøy med en slik tråd

Så mye fint dere lager
Jeg driver også å broderer en kalender til snuppa, denne:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ser det er flere som lager denne, synes den er så koselig.
Jeg begynte på den i fjor, men har fortsatt en god del igjen da... Så det er ikke sikkert den blir ferdig til jul nei, vi får se
Men det er utrolig gøy da

Kan legge inn bilde over hvor langt jeg har kommet senere.
Gammel 18-08-2006, 18:59   #72
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,163
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg bestilt denne!!

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2006, 20:38   #73
Veteranmedlem

Netty sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,857
MP Rating: 100% (1)
Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var en utrolig kjekke tråd.
Det var myyyye fint her.
Selv har jeg laget 2 kalendere. En til begge jentene.
I år tenkte jeg å lage julestrømper til begge to.
Har ikke sett så mye ennå.
Men skal evt bestille denne:

Denne laget jeg til Mailin da hun ennå låg i magen:

Denne blei laget til Amelia når hun var blitt 1 år:

Og så har jeg laget ett juletretteppe.
Det er ikke brodert da, men er av filt.
Må vise frem det å da.

Sist endret av Netty; 26-01-2007 kl 08:57.
Netty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2006, 11:33   #74
Supermedlem

Engelina sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Gjerdrum
Meldinger: 669
Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.

Vet ikke hvordan jeg legger inn bilde, men inspirert som jeg ble har jeg nå bestillt en stor fin kalender. Kan noen bare fortelle meg hvordan jeg legger inn bilde (finner ut addressen til bilde) skal jeg legge den ut.
Gammel 19-08-2006, 12:19   #75
Seniormedlem

Meldinger: 1,847
Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD
Ååå så bra! Måtte du gjøre noe spesielt? Spørre om det, eller ble det gjort automatisk fra deres side?
Ba ikke om det, så dette kom som en positiv overraskelse.
Gammel 19-08-2006, 15:16   #76
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,736
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.

Har endelig bestemt meg for en kalender.... Jeg skal i bryllup i Danmark til helgen og kan jo få den sendt dit, for da slipper jeg å betale toll på den. Jeg skal bestille fra korssting.dk. Hvis jeg bestiller i dag, så burde den vel komme frem innen neste lørdag?

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2006, 15:27   #77
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta25
Har endelig bestemt meg for en kalender.... Jeg skal i bryllup i Danmark til helgen og kan jo få den sendt dit, for da slipper jeg å betale toll på den. Jeg skal bestille fra korssting.dk. Hvis jeg bestiller i dag, så burde den vel komme frem innen neste lørdag?
De siste gangene jeg har bestilt derfra, har pakken brukt 2 dager til meg. Så den bør komme fram innen neste lørdag.
Gammel 19-08-2006, 18:59   #78
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,990
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Følger det med garn og sånt til julekalenderne man bestiller?

Må nemlig få tak i en jeg også sånn at snuppa får kalender til jul.....er det noe man må kjøpe utenom?
Gammel 19-08-2006, 19:52   #79
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Meldinger: 17,163
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Bente83: Alt av garn og sånt følger med ja. Til og med nål (som oftest) Er en full pakke med alt. Det eneste man som oftets må bestille itilegg er rammer og oppheng og sånt.

Engelina: Hvis kalenderer du har funnet ligger på nett, bilde av den altså, så er det bare å høyreklikke på det, kopiere, og så lime inn her på et innlegg. Da kommer bildet

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2006, 08:57   #80
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Jepp...da har jeg kommet litt lenger:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:08.