Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2006, 20:00   #31
Seniormedlem

amylin sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,621
MP Rating: 0% (0)
amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.
Sv: Vi som broderer julekalender

Jeg broderer også med tanke på at de får med seg kalenderen den dagen de flytter hjemmefra. Broderer forskjellig motiv rett og slett fordi jeg ikke orker tanken å brodere samme kalender en gang til. Jeg er egentlig ikke så glad i å brodere, det er mest sånt innfall jeg får rundt juletider. Holder på med en kjempestor juleduk også, men den blir nok ikke ferdig til denne jula.

Member of CdJ http://www.a-mylin.blogspot.com/
amylin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2006, 21:24   #32
Seniormedlem

Mari-H1979 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,830
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.

Flott tråd og greit å bli minnet på det sånn at man har sånn passelig med tid før jul Nå har jeg bestilt en kalender fra korssting.dk.
Gammel 12-08-2006, 23:24   #33
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,163
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå har jeg sett litt på tipsene til sidene dere har lagt ut her, og jeg har forelsket meg i denne:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Tror dere den er sykt vanskelig...?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2006, 23:30   #34
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan blir det om man bestiller fra korsting.dk da? Blir det toll og slikt?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2006, 09:00   #35
Supermedlem

Bunny sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Ved flyplassen
Meldinger: 577
Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD
Hvordan blir det om man bestiller fra korsting.dk da? Blir det toll og slikt?
Ja, det blir toll på alle varer over 200 kr.
Legg også merke til at alle prisene i nettbutikken deres er UTEN moms.
Kanskje du kan få de til å skrive på pakken at vareverdien er under 200 kr?

(Men det er også en del fine kalendere på eBay også til en brøkdel av prisen i Norge. Søk f.eks Cross stitch/pattern/advent/calendar osv)
Gammel 13-08-2006, 09:47   #36
Seniormedlem

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 2,590
Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.

Jeg laget kalender i fjor, men finner selvsagt ikke bilde av den nå. Er en slik stor en, samme type som denne:

Men jeg har et litt annet (og finere) motiv, nemlig det som er på denne juletrematten:

Skal snart finne frem juletrematten som jeg har sydd på i flere år nå, håpet er å få den ferdig til julen 2007, for i år skal vi ikke feire julen hjemme og da trengs den jo ikke.
Gammel 13-08-2006, 14:43   #37
Supermedlem

Elis sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,376
Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.

Flott tråd.

Jeg skal også begynne å sy kalender.

Nå har jeg kikka inne hos Margaretha, linea broderier og korssting.

Var ikke lett å bestemme seg.
Gammel 13-08-2006, 16:24   #38
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Kjempesmart.
Har bare aldri tenkt på det....

Har du bilde av kalenderen din, den med bjella? Hørtes spennende ut.
Den ligger sammen med resten av julepynten i garasjen, men jeg graver ikke den frem nå. Den er slik: en sirkelrund papp-plate (tilsvarende en stor middagstallerken) som er kledd med rød filt. I midten er det en mindre sirkel, av stramei hvor det er brodert en jente og en gutt. Denne er limt på. Rundt sirkelen er det klipt ut hjerter av filt som er limt på (annen hver i rød og grønn) slik at de overlapper hverandre hele veien rundt, og tallene er skrevet på disse. Nålen flyttes da rundt.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD
Nå har jeg sett litt på tipsene til sidene dere har lagt ut her, og jeg har forelsket meg i denne:

Tror dere den er sykt vanskelig...?
Den bør ikke være noen problem. Ser ut som det er grei avstand mellom punktene i strameien. Det er egentlig bare til å sette igang. Korssting.dk har jeg handlet med flere ganger, de er raske med å sende.

Sitat:
Opprinnelig postet av amylin
Holder på med en kjempestor juleduk også, men den blir nok ikke ferdig til denne jula.
Jeg har også brodert en stor juleduk (150x250). Brukte 6 måneder på den.
Gammel 13-08-2006, 16:35   #39
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Jålebeinet
Den ligger sammen med resten av julepynten i garasjen, men jeg graver ikke den frem nå.
.....nei, det hadde jeg ikke ventet.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2006, 16:38   #40
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Jålebeinet
Korssting.dk har jeg handlet med flere ganger, de er raske med å sende.
Men hvor mye dyrere vil det egentlig bli derifra? Med moms og toll og sånt?

(Scrappingen min)
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:21.