Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2006, 14:31   #11
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,847
MP Rating: 0% (0)
Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.
Sv: Vi som broderer julekalender

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Lurer på om jeg skal sy denne, men jeg kommer til å gjøre visse forandringer. Røde plastringer kommer f.eks. ikke på tale, ei heller det røde opphenget.

Hadde egentlig tenkt å sy en Tilda-kalender med applikasjoner, men med en gang jeg tar frem symaskinen blir stuen fyllt med rot. Orker ikke det nå.
Gammel 10-08-2006, 14:33   #12
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Hmmmm,
ser at alle julekalenderne har rødt oppheng...er det et must eller kan det bli like bra med svart??

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 16:42   #13
Seniormedlem

Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Hmmmm,
ser at alle julekalenderne har rødt oppheng...er det et must eller kan det bli like bra med svart??
Mye penere med svart, men det er min mening. Selv tror jeg at jeg skal prøve å finne på en annen løsning.

Kalenderen jeg vist bilde av er forresten bestilt. Må bare sette i gang.
Gammel 10-08-2006, 16:45   #14
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sparky
Mye penere med svart, men det er min mening. Selv tror jeg at jeg skal prøve å finne på en annen løsning.
Hvilken løsning skal du finne på da??

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 16:46   #15
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 62
MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.

Jeg brodérer julekalendre med svart messing oppheng og med metallringer i gull til å henge pakkene på . Har ikke bilde, men det blir veldig pent.
MA MA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 16:47   #16
Veteranmedlem

Susanne sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,359
Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.

Jeg holder også på med kalnder.
Eller holder ikke på så veldig nå for tiden da.. Får ikke til å sette meg ned å brodere når det er sommer.
Begynnte vell for 2 år siden. Håper på å bli ferdig til desember, for må nesten ha en til lillesøster til neste år.
Gammel 10-08-2006, 18:20   #17
Seniormedlem

amylin sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,621
amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.

Jålebeinet, den kalenderen du har brodert til eldstemann, har jeg brodert til min eldste også

Member of CdJ http://www.a-mylin.blogspot.com/
amylin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 18:31   #18
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,986
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ble endelig ferdig med min til jul i fjor etter sånn ca 2 og et halv år Skal se om jeg får tatt bilde av den.

Et spørsmål bare: Kalenderen har blitt så myk etter å ha blitt brodert på, rekket opp og stukket i igjen. Hvordan får jeg den stiv? Sånn stivspray?
Gammel 10-08-2006, 18:39   #19
Medlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 203
snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.snilla er et navn alle kjenner.

Den kalenderen som jålebeinet og amylin har brodert til sine eldste holder jeg på å brodere på (min venninne også forresten). Skal forsøke å ta bilde av den i kveld (og blir kanskje inspirert til å fortsette )
snilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 18:39   #20
Seniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Hvilken løsning skal du finne på da??
Har ikke peiling. Får se hva jeg finner på etter hvert, men jeg vil ha det enkelt.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:32.