Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2006, 21:37   #191
Veteranmedlem

Netty sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,857
MP Rating: 100% (1)
Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi som broderer julekalender

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
.....eeeeh, nei...jeg har ingen av de. Men har kikket lenge på dem.
Men så har storesøster lagt all sin elsk på denne:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kjempe fin kalender med flotte farger.
Gammel 03-09-2006, 21:52   #192
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,163
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå kommer det til å fly korssting rundt i drømmene mine

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2006, 22:22   #193
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Jålebeinet:
Si meg, jobber du fulltid du og eller??? Hvordan får du tid til å brodere såå mye på én uke?? Du er jo en ræser.
Jeg er i full jobb ja. I gjennomsnitt så sitter jeg 3 timer hver kveld. I tillegg så er jeg ganske strukturert på akuratt denne kalenderen, så den sys nesten av seg selv.
Gammel 04-09-2006, 13:06   #194
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 555
MP Rating: 0% (0)
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Er jo ikke smittsomt i det hele tatt dette , har vert på jakt etter julekalendere i dag, så no skal det syest her også.... har jo aldri gjort dette før, !! men får håpe det går bra! noen av dere som ikke har gjort det før?

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2006, 14:35   #195
Supermedlem

sol78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 976
sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så gøy å se deres julekalendre og hva dere lager nå! Begynner å bli så mange her at jeg ikke klarer å holde oversikten lengre, men morsommere jo flere vi er !

Kjempegøy å følge progresjonen til dere LindaSD, jålebeinet og annika! Dere er kjempeflinke og det blir jo så fiint.

Håper min kalender er snart ferdig (den jeg har brukt noen år på ), og at den nye dukker opp i posten snart.

God førjul så lenge da !!
sol78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2006, 18:06   #196
Supermedlem

Engelina sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Gjerdrum
Meldinger: 669
Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.Engelina har mye å være stolt av.

Jeg har nå fått kalenderen å brodert i snart en uke. Har fått gjort en del. Skulle gjerne ha lagt ut bilde, men etter tips her og fått pm så skjønner jeg ikke hvordan jeg gjør det. Har virkelig prøvd. Føler meg faktisk litt grønn.
Men morsomt å brodere er det og det er en veldig fin kalender.
Gammel 04-09-2006, 18:51   #197
Supermedlem

sol78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 976
sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Skulle gjerne sett den du broderer . Den ligger ikke på en nettside da?
sol78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2006, 19:23   #198
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 912
Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.

Jeg har virkelig blitt hekta etter å ha sett på denne tråden ei stund nå... og æ har bestilt denne Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
har ikke brodert siden barne og ungdomskolen... men skal nu begynne.. og satser på å bli ferdig til jul..

Midnattsola er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2006, 21:50   #199
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Engelina, du kan sende meg en pm og få mailadr min om du vil. Jeg kan legge ut bildet for deg. Eller du kan fortsette og prøve selv
Om du går på forumhjelp, så skal det være noen tråden angående det å legge ut bilde

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2006, 21:51   #200
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

......

(Scrappingen min)
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:21.