Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2006, 12:08   #1
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,388
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Vi som broderer julekalender

Hadde jo vært morsom med en egen tråd for vi som skal brodere en julekalender fram mot advent
Kanskje legge inn bilder med jevne mellomrom for å vise hvor langt vi har kommet i løpet av høsten.

Min status: Akkurat funnet ut at jeg vil brodere en kalender, så har ikke kjøpt èn engang enda

*status 31.oktober*

LindaSD - har tall og markeringene igjen
Carina84 - ferdig
annika - montering igjen
mlf - har kommet halvveis

Sist endret av LindaSD; 31-10-2006 kl 13:44.
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 12:36   #2
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
MP Rating: 0% (0)
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.
Sv: Vi som broderer julekalender

I'm game.
Har kommet såååå langt:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har igjen halve nederste bilde, og tallene under

Min_hage-tråd

Sist endret av annika; 10-08-2006 kl 12:38.
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 12:43   #3
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Wow annika du er jo nesten ferdig!! Du kommer nok til å klare det innen 1.desember ja
Når begynte du forresten?

LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 13:17   #4
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD
Wow annika du er jo nesten ferdig!! Du kommer nok til å klare det innen 1.desember ja
Når begynte du forresten?
Vet ikke om jeg tørr å si det........sommeren 1998.
Men den har vært bortpakket endel år grunnet flytting hit og dit, pluss barnefødsler osv.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 13:23   #5
Seniormedlem

amylin sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,621
amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.

Har også startet på en kalender. Skal ta bilde av den i kveld og legge ut, jeg.

Member of CdJ http://www.a-mylin.blogspot.com/
amylin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 13:43   #6
VIP-Medlem

Mummitrollet sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Mummidalen
Meldinger: 9,554
Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var jammen godt du sa!
Jeg begynte jo på en ifjor, kanskje på tide å finne den frem igjen nå, så blir den ferdig før han begynner på skolen

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 13:44   #7
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.

Med fare for å ta motet fra dere, disse har jeg brodert

Denne har lillesøster fått (anbefales IKKE for nybegynnere)

Eldstemanns julekalender:

Diverse som er brodert på oppdrag:

Det er så mange fine å velge imellom. Et tips, fòr kalenderen og sy ringene fast i fòret. På baksiden, broder navnet til barnet og årstallet den er laget.
Gammel 10-08-2006, 13:52   #8
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

WOW så flink du er Jålebeinet!

Gammel 10-08-2006, 13:56   #9
Nie
Medlem

Nie sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 72
Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.Nie er et navn alle kjenner.

Så flink du er da!!
Jeg slenger meg på denne, har ikke kjøpt kalender enda.. MEN i år SKAL jeg gjøre det...
Gammel 10-08-2006, 14:12   #10
Seniormedlem

Føniks sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,158
Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette er en midt i blinken tråd for meg.

Jeg har akkuratt funnet frem igjen den som ikke ble ferdig fjor. Og kjøpt en ny og et teppe til juletre.

Skal bli spennende å se om jeg blir ferdig med noe som helst.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:30.