Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2008, 14:42   #91
Medlem

@Lind@ sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Akershus nord
Meldinger: 308
MP Rating: 0% (0)
@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Jeg vil også slenge meg på her. Håper noen svarer.

Jeg er 33 år, samboer, kjøpte hus på Gjerdrum i fjor. Vi har et barn på 6 mnd.
Jeg liker å gå turer, scrappe, strikke, café osv. Har mange int. Utadvendt og åpen om jeg bare finner kjemien med den rette. (Obs, dette hørtes ut som kontaktann, ja, ja, det er ikke det altså. Ble bare slik. )

Føler meg til tider ganske ensom her oppe, siden alle mine venner bor på andre siden av Oslo/i Oslo. Min samboer har alle sine venner på jobben/i Oslo, så han har ikke samme savn som meg. Hadde vært godt å hatt noen å kunne ta en kaffe med både med og uten barn. Gjerne når sambo vil ha snuppa litt alene.

Alder på deg/dere er ikke viktig. Det viktigste er at du ønske ei å dele litt fritid med. (Hvis det kan kalles det når man har små barn. )

Helst i Jessheim/Lillestrøm området.

Håper vi snakkes snart.

Gleder meg til å jobbe litt igjen.
@Lind@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 14:56   #92
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,920
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av @Lind@ Vis post

Håper vi snakkes snart.
Jeg blir gjerne med på en kopp kaffe eller lunsj i lillestrøm endag.
Send meg en pm eller prikk om du har lyst

Gammel 17-09-2008, 17:01   #93
Medlem

@Lind@ sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Akershus nord
Meldinger: 308
@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.

Sender deg en pm når hun har lagt seg i kveld.

Gleder meg til å jobbe litt igjen.
@Lind@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 16:48   #94
nre
Seniormedlem

nre sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Elverum
Meldinger: 1,640
nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Glimrende tiltak
Noen fra Hamar-distriktet her som ønsker å bli kjent med meg?
Kjenner så mange her, så vil helst være anonym..
Jeg er fra Elverum, men er på Hamar nesten hver dag. Stuerer der. Send meg en pm da vel!
Gammel 18-09-2008, 19:48   #95
Seniormedlem

Raquelita sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,012
MP Rating: 100% (2)
Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av sussa85 Vis post
ingen fra Stavangerområdet her?

og nå skal me flytte over fjorden og

Raquelita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 16:32   #96
Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 123
maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.maurhild har mye å være stolt av.

Hiver meg på jeg også.
-Har dere lyst til å komme/ og invitere på kaffebesøk,ha eller være middagsgjester,møtes og la barna leke,være med på tur i skogen,grill,fisketurer,spill golf,være med å ri,trening,kino...osv osv?

Vi bor i Levanger og ønsker oss venner/vennepar. Vi har et barn på 5 (lyst på 2 til når tiden er riktig)
Har ingen "krav" til dere annet enn at dere har barn. Det er vel med vennskap som med andre forhold,en merker om kjemien er der eller ikke
maurhild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 16:47   #97
Seniormedlem

Humle sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,238
Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.

Ingen fra Bodø??
Gammel 23-09-2008, 18:01   #98
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,516
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Så flott tråd! Slenger meg også på

Jeg er 24 år, har to barn (gutt på 2,5 år og jente på 2md) og er gift med en hærlig mann! Vi flyttet til Jæren for over 2 år siden, men har ikke fått så god kontakt med lokalfolket, så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre jærbuer (må ikke bo på Jæren asså ).

Litt om meg:
Jeg er pratsom og ganske livlig av meg. Men selv om skravla til tider går, har jeg fått høre at jeg også er en god lytter når noen virkelig trenger det.
Når det kommer til interresser er jeg er ganske kreativ av meg og elsker å jobbe med design og bilder på macen. Jeg liker godt å lage mat men kan ikke fordra å bake. Jeg elsker en god film og er oppslukt i TV-serier som Heroes, Lost, Greys Anatomy etc.
Jeg liker å gå tur, men syns det er kjedelig å gå alene, så jeg savner noen å gå med. Et cafebesøk og litt shopping innimellom er heller ikke å forakte

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 18:35   #99
Supermedlem

Vedvik86 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 968
Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg slenger meg også på
Dette er meg:

22år
Bosatt i Skien
Samboer
to barn (april07 og Mai08)
Sykepleierstudent

Håper det er noen fra Skien/Porsgrunn her som vil sende PM eller mld her inne... Jommen ikke lett å få seg "mamma-venner" som ung mor nei...
Gammel 23-09-2008, 22:37   #100
Supermedlem

annej sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Gjøvik
Meldinger: 747
Blogginnlegg: 3
annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.annej har mye å være stolt av.

Henger på jeg og.. 25 år og tobarnsmamma.. Holder til på Gjøvik...
Send meg gjerne en pm Glad for alle nye venner

Bloggen min

annej er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:32.