Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2008, 20:13   #51
Seniormedlem
 
Starlight sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,575
MP Rating: 0% (0)
Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Molde her ( utenfor byen da)
__________________
Mamma til 5 herlige unger født -99-01-03-05-08
Starlight er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 20:17   #52
Supermedlem
 
cathrine21 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: karmøy
Meldinger: 699
MP Rating: 0% (0)
cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Silje sol Vis post
Noen fra Haugesund her inne kanskje?
jepp...
__________________
Robert 250904
Laurentiu 020207

stolt mamma
ordner seg alltid!lev livet!
cathrine21 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 20:22   #53
Supermedlem
 
cathrine21 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: karmøy
Meldinger: 699
MP Rating: 0% (0)
cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

kan jo presentere meg
savner gode venniner..avstand ingen hindring..

Meg:
25 år,alenemor til 2 gutter
elsker å scrappe gå tur skravle()
savner den ene spesielle vennina som du kan ringe til midt på natta og du vet hun ikke blir sur, og hun vet hun kan gjøre det samme med deg!
ellers er tillit viktig..kan vel til tider være barnslig men samtidig er jeg voksen når det gjelder..liker å spille spill ,høre på musikk og andre gøyale ting!!!
send meg gjerne ein pm...
__________________
Robert 250904
Laurentiu 020207

stolt mamma
ordner seg alltid!lev livet!
cathrine21 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 20:38   #54
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 35
MP Rating: 0% (0)
Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.Angel-mamma`n er et navn alle kjenner.
Sv: Venninne-annonse

Hei,hei!
Jeg er også fra Hamar, bare å sende meg en pm!
__________________
Fredrik kom til verden 13.06.07
Angel-mamma`n er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 21:22   #55
Seniormedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,769
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Carpe Diem Vis post
eller fra Kristiansund?

Bor i "nærheten" av Kr.sund

Har faktisk truffet en venninne gjennom SM, men vil veldig gjerne ha fler. Men tror ikke så mange fra plassen her vi bor er herinne
__________________
Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 22:08   #56
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 534
MP Rating: 0% (0)
Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av cathrine21 Vis post
jepp...
Pm sendt
__________________
Vår lille solstråle ble født i desember 07
Silje sol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 23:57   #57
Medlem
 
Sommerfugl83 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 122
MP Rating: 0% (0)
Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.Sommerfugl83 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Jeg søker også venner/vennepar

- 24 år
- En sønn født april 08
- Samboer (han er 28)
- Bor i Oslo
- Studerer ved UiO, men er for tiden i permisjon
- Glad i å lage mat, scrappe, gå tur og cafebesøk

Send gjerne en pm
__________________
06.04.08

Sist endret av Sommerfugl83; 17-11-2008 kl 17:05.
Sommerfugl83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 00:23   #58
VIP-Medlem
 
Autofil sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Høygesynn
Meldinger: 5,709
MP Rating: 100% (2)
Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Silje sol Vis post
Noen fra Haugesund her inne kanskje?
__________________

... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette."
(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Mamma til gutta boys 2000 & 2006,
og meget stolt eier av Bengalgutten Ingøy's Intoxication Jungelprins Jonatan.
Autofil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 00:36   #59
VIP-Medlem
 
Autofil sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Høygesynn
Meldinger: 5,709
MP Rating: 100% (2)
Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Alltid spennende med nye bekjentskaper.

Litt om meg:
26 år
Bosatt i Haugesund
Gift med en snill mann som jeg har 2 flotte gutter på 7 1/2 og 2 år sammen med
Jobber 50% som bussjåfør og trives utrolig godt med det
Har en hund og to katter

Hva jeg liker:
Kjøretøy
Musikk
Interiør
God mat og god drikke
Gå en kveldsskravletur sammen med en god venn
Skravle om alt mulig og umulig
Sitte på kafé og skravle over en kopp cappucino
Le og fjolle
Har begynt med kortscrapping
Være sammen med familie og venner

Egentlig er jeg ganske snill.
__________________

... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette."
(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Mamma til gutta boys 2000 & 2006,
og meget stolt eier av Bengalgutten Ingøy's Intoxication Jungelprins Jonatan.
Autofil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 08:20   #60
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,449
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Frysh Vis post
Hiver med meg ja

  • 24 år i desember.
  • Samboer
  • Har en gutt på 3 år og en liten overraskelse i magen som melder sin ankomst i november.
  • Er grafiker lærling.
  • Elsker kafèbesøk,skravling og kaffe lattè!
  • Har mange gode venninner,men de fleste gode venninnene mine bor langt borte..
  • Bor i Lofoten.(hovedstaden ja)
  • Vil gjerne ha en tur-venninne(r) og noen å trille tur med når Lille i magen har kommet til verden.
  • Vi ønsker oss også et vennepar med barn som vi kan finne på aktiviteter med.
  • Ellers er jeg blid og grei,liker en god diskusjon om alt og ingenting og er generellt glad i å prate..

Skriv meg en pm om du bor i Lofoten eller omegn!
Jeg bor ikke i Lofoten, men vi er der ganske ofte i feriehuset vårt Hvor i lofoten bor du?
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com