Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2008, 18:06   #81
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 417
MP Rating: 0% (0)
Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Grenlandsdame på 29 med et barn her.
Har mistet kontakt med de fleste venninnene mine etter at jeg giftet meg/fikk barn og da mistet lysten til å fly på byen.

Jeg ønsker meg noen nye venninner. Gjerne med mann og barn, men også uten. Jeg liker og gå tur, helst i skogen. Gå på kafe, shoppe, kino, trene. Ja, og mye mer.


(Hvis det er flere fra Grenlandsområdet kanskje et minitreff over en kopp kaffe eller noe?)
__________________
Mamma til ei jente - født juni 05
Tilly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 20:24   #82
Medlem
 
Miss Hønemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 439
MP Rating: 0% (0)
Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Hiver meg på denne jeg

-27 år, bor i Trondheim, har ei jente på 2 og venter en liten aprilsnarr
-Førskolelærer, jobber ett stykke utenfor byen (pendler) så ønsker ei skravlevenninne til å begynne med da kveldene går med på å sløve i sofaen (gleder meg til graviditetsenergien kommer)
- Liker å være ute, har en intensjon om å begynne å scrappe, elsker krimbøker

Litt kort dette, kommer ikke på så mye akkurat nå Hyggelig med pm da
__________________
juli-06 = apr-09
Tidl. Diddlina&Superjenta
Miss Hønemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 01:42   #83
Seniormedlem
 
pluttis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,292
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

så det var noen sørlandsjenter her... vi har tenkt å ha ett treff så hvorfor ikke kaste seg på det....
når jeg først er her så kan jo jeg også skrive litt..
er egentlig fra telemark men har vært sørlandsjente siden 02
jeg er 32 år(snart 33)
gift
2 barn gutt 03 jente 06
bor på landet
sier IKKE nei takk til en jente kveld der en bare kan snakke,le og litt fjasing. eller en tur på byen..
jobber på ett gatekjøkken mitt i kr.sand sentrum..
__________________
021206 SÅ SOFIE DAGNS LYS
og storegutt født 111103
pluttis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 13:16   #84
Seniormedlem
 
Krembolle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Spikkestad
Meldinger: 1,714
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.Krembolle har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Hiver meg på denne jeg også!
Når vi flyttet fra Trondheim, flyttet vi fra alle vennene våre også.
Så jeg kunne tenkt meg ei venninde som liker spontane besøk, skravlekvelder, hobbykvelder (?), finne på noe med både mann og barn.

Jeg er:

*26 år
*To barn, Mathilde 3 år og William 1 år.
*Gift, mannen er 29 år
*opprinnelig fra Trondheim, men bor nå på Spikkestad i Røyken kommune.
*er forskolelærer
*Elsker å skravle, scrappe, bake, sy og hundehold. Har selv en liten chihuahua
*Jeg er nok mer av den rolige typen som ikke er så glad i å gå på byen... Foretrekker heller god mat, venner og film om kvelden.
*Glad i å gå turer, men legger ikke avgårde på 2 ukers fjellturer nei.

Jeg har ikke så mye krav til deg, annet enn at du er deg selv!
Alder spiller ingen rolle for meg.

Send meg en pm om dette høres koselig ut.
__________________
Mathilde Helen 24.06.05 og William Aleksander 03.08.07
Nybakt og ferdigbakt!
Krembolle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 15:06   #85
Æresmedlem - Moderator
 
isilme sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 13,255
MP Rating: 0% (0)
isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
- bor på Harestua, Hadeland (4,5 mil fra Oslo)
Bare 1,5 mil unna meg du da!
__________________
Alenemor til jan'04 og april'06.............PM
isilme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 15:41   #86
Medlem
 
Lillekos sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 174
MP Rating: 0% (0)
Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Meg:
* 24 år
* helt alene med lille Teodor
* bor i Tromsø
* jobber på butikk
* elsker å skravle og gå tur
* skriver gjerne gode gammeldagse brev
* du kan ringe meg til alle døgnets tider
* prate med meg om det du måtte ønske
* ingen ut-på-byen jente lenger
* litt "fastlåst" med tanke på at jeg er alene med Teodor
* driver med scrapping

Du:
* alder spiller ingen trill
* ikke noe by-jente-hver helg
* til å stole på
* trenger ikke bo i nærheten
* er ute etter et varig vennskap
* ikke syns det er noe problem å ta med barna på ting
* er deg selv

Send meg en pm da vel
__________________
Mamma til TEODOR født 16.aug.07
Lillekos er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 15:42   #87
Supermedlem
 
Lemoen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Skien
Meldinger: 1,483
MP Rating: 100% (2)
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Noen fra SKIEN her da?

Jente 28 med to barn. Gift. Søker både venninner og vennepar med barn. Liker å finne på ting med barna, og moro å kombinere "play date" for barna mens mammaer/pappaer skravler
Jeg er fra Skien
__________________
Jentene mine 06 og 08
Lemoen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 12:58   #88
Supermedlem
 
Mimi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestby
Meldinger: 921
MP Rating: 0% (0)
Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Vestby, Son, Ski, eller deromkring noen?
__________________
Frøken Vil-ikke! 06 2010
Klarer vi lure inn en spire før den tid...?!
Mimi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 00:22   #89
Supermedlem
 
Emilie&Linus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord tr.lag
Meldinger: 966
MP Rating: 0% (0)
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
kidoki Sv: Venninne-annonse

jeg vil også være med.... ikke masse nord trøndere her men prøver likevel...

jeg -

- Pratsom og livlig jente på 23år
- forlovet med han jeg har vært sammen med i 8år
- 2 barn på henholdsvis 1 og 3år
- flytter snart inn i nybygd hus
- mann, barn, familie, hus og hjem betyr alt for meg
- jobbene mine er også en viktig del av livet
- interiør, shopping, kafe og venner er også høyt på lista
- jobber i helsesektoren og i barnevernet (jobbene er noe som engasjerer og interesser meg)
- ellers er jeg som sagt en glad, livlig jente som er lett å bli kjent med. jeg er kjent for å prate mye å elsker å prate med folk som prater like mye som meg selv om alt mulig rart blir overengasjert i det meste.

Hva er en vennine for meg??
- venner for meg er noen man kan stole 100%!!! på
- noen som stiller opp uanset hva som skjer
- en man kan ringe når som helst uansett tid på døgnet
- en man ALLTID føler seg velkommen hos
- koselig med noen som har barn

hvordan er jeg mot en god vennine??
- du er alltid velkommen til meg, på besøk, middag, overnatting.
- omsorg er mitt yrke og det er noe jeg liker å praktisere privat, liker å vise at jeg bryr meg om de rundt meg. å ønsker at folk skal føle seg vel hjemme hos meg.
- elsker å finne på ting sammen med ungene å da spes sammen med en god vennine og hennes barn
- jeg er kanskje en venn som liker å ha kontakt ofte. det er på en måte da man blir skikkelig nære venner. møtes mye, finne på ting med ungene, familien osv. og syns det er veldig koselig med besøk når ungene er i seng. kose seg med film og god mat
- jeg er ingen party jente men heller ikke avholds. liker å kose oss hjemme eller hos venner. og har sjelden barnepass til ungene.

thats me sikkert noe jeg har glemt... men... det er jo et lite innblikk av hvem jeg er...
__________________
mamma til 2 søte små.. aug05 og mai07

Emilie&Linus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 10:42   #90
VIP-Medlem
 
Snurreline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,374
MP Rating: 0% (0)
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Vel...ser ut som om det få folk fra Østfold her(sarpsborg/halden/fredrikstad)...
__________________
Livet må gå videre...
Snurreline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com