Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2008, 17:14   #71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Sted: stavanger
Meldinger: 36
MP Rating: 0% (0)
sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.
Sv: Venninne-annonse

ingen fra Stavangerområdet her?
__________________
kom 20.06.08
sussa85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 17:47   #72
Seniormedlem
 
jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 2,075
MP Rating: 0% (0)
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

eller oslo?
__________________
Mamma til verdens nydeligste snuppe okt 04
og verdens nydeligste lillegutt okt 07



08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 20:24   #73
Seniormedlem
 
2 fine barn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,511
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
generelt lite nord trøndere her da.....
Jeg er fra Nord-Trøndelag! Kan ikke tenke meg at det er bare meg?
__________________
2 fine barn, Gutt 2003, Jente 2005 og bonusjente 1998

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 20:48   #74
Supermedlem
 
Emilie&Linus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord tr.lag
Meldinger: 966
MP Rating: 0% (0)
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

nå verdalinga da??? vi flytte dit om litt under 1 mnd....
__________________
mamma til 2 søte små.. aug05 og mai07

Emilie&Linus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 00:40   #75
Seniormedlem
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,041
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av boop Vis post
flott tråd

Hadde vært fint med ei venninne i nærheten! Litt om meg:
Jente på 25 år, har en gutt på 4 1/2 og en gutt på to uker.
Gift og har hus og bil og bikkje og katt
Liker håndarbeid, kino, gå turer og være ute, oppussing og interiør. Og litt scrapbooking.

Enten er jeg blind, eller så står det jo ikke hvor i "nærheten" er..
__________________
En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 01:51   #76
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,624
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Enten er jeg blind, eller så står det jo ikke hvor i "nærheten" er..
boop bor på Lillehammer *synsk*
__________________
2005 & 2007
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 01:54   #77
Seniormedlem
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,041
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Står det noen plasser?
Jeg har en sånn stygg "uvane" å klare å overse ting.. Så forundrer meg ikke om det står en plass
__________________
En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 01:56   #78
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,624
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Står det noen plasser?
Jeg har en sånn stygg "uvane" å klare å overse ting.. Så forundrer meg ikke om det står en plass
nå kan du luuuuuuuuuure nå....

(kjedet meg og snoket innom Augustklubben.. står der ikke si det til noen )
__________________
2005 & 2007
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 11:03   #79
Supermedlem
 
Strwberri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,076
Blogginnlegg: 34
MP Rating: 0% (0)
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av tove32 Vis post
Har også msn, så jeg sender deg en pm, med adressen så kan du jo legge meg til om du vil
Da er du slengt til..
__________________


oktober.2007


Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 12:37   #80
VIP-Medlem
 
meowouch88 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,126
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse




-Er 20 år
-Alene med en 2,5 åring
-Bor i Tønsberg (eik)
-Studerer førskolelærer
-Har et hode som er kaos
-Tenker meg ikke om før jeg snakker, men eeeelsker å snakke
-Liker cafè, tusle i byen, sitte på en lekeplass, spise middag hjemme hos venner osv osv

__________________
Alene med Thea født 09.01.06
Thea sitt fotoalbum (oppdatert 03/02) Meo`s verden (Oppdatert 18/02)
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com