Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2008, 08:22   #61
Veteranmedlem

(H)ilder sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,449
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Henger meg på her. Ønsker meg flere venner med barn

Jeg er 23 år, gift og har to barn på 4.5 år og 1 år.
Sykepleierstudent, og har nettopp begynt å jobbe som tannlegeassistent på si.
Bor I Harstad.

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 11:13   #62
Medlem

escada sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 387
MP Rating: 0% (0)
escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.

Så morro,kunne gjerne tenkt meg flere veninner,gjerne bo i nærheten..

Litt om meg:

29 år
samboer,forlovet
sønn på 2 år,venter søsken..
litt hønemor..
ærlig,blid,snill,jordnær,temperament..
Har 2 katter/hatt hest/hund
Liker kino,restaurant besøk,shoppe,ski,gå tur,badminton
Bor i en by i Hedmark..

Kjenner du deg litt igjen her,så hadde det vært morro om du tok kontakt
escada er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 17:39   #63
Medlem

boop sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 92
boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.boop er bare skikkelig grei.

flott tråd

Hadde vært fint med ei venninne i nærheten! Litt om meg:
Jente på 25 år, har en gutt på 4 1/2 og en gutt på to uker.
Gift og har hus og bil og bikkje og katt
Liker håndarbeid, kino, gå turer og være ute, oppussing og interiør. Og litt scrapbooking.

PS: bor i lillehammer

"Gi barna kjærlighet, kjærlighet og atter kjærlighet - så kommer folkeskiken av seg selv." Astrid Lindgren

Sist endret av boop; 15-09-2008 kl 11:42.
boop er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 19:27   #64
Seniormedlem

Cathy78 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,840
Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.Cathy78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Silje sol Vis post
Noen fra Haugesund her inne kanskje?
Bor i nærheten av Haugesund, ja
Gammel 11-09-2008, 21:51   #65
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
uff Sv: Venninne-annonse

generelt lite nord trøndere her da.....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 11:01   #66
Seniormedlem

sjura83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: tromsø
Meldinger: 2,359
sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå som jeg er flyttet fra Tromsø til Bardufoss så har jeg ikke rukket å fått meg venninner her enda, skriv gjerne om du bor i nærområdet

Litt om meg:

-Jente 25år opprinnelig fra tromsø men bor nå i målselv.
-Har to barn,en jente 5år og gutt snart 2år, to stebarn har jeg også, en jente på snart 6år og gutt snart 3år. Ja å så har vi to puser også
-Jeg er enn så lenge hjemmeværende, men vil prøve å komme meg ut på noe etterhvert. Går på opptrening av bekkenet, så stresser ikke med å komme ut i jobb men skal ta meg litt ekstrajobber for å komme meg ut i miljøet.
-Har vært alenemor i mer eller mindre 5år, men har nå endelig funnet kjærligheten.
-Er veldig sosial, både i skog og mark eller over et glass vin
-Liker som oftes venninner som er eldre enn meg, det ofte fordi mine mål og interesser ikke er de samme som jenter på min alder
-Jeg er ærlig og direkte, men veldig snill også

Ta gjerne kontakt
Gammel 12-09-2008, 12:39   #67
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,076
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har msn om noen fra byen vil slenge meg på der altså..

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 12:40   #68
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,924
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Strwberri Vis post
Send meg en PM da vel Så kan jeg godt legge deg til på MSN lista mi...
Gammel 12-09-2008, 14:48   #69
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,076
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Sendt!

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 16:59   #70
Seniormedlem

tove32 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 2,195
tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Strwberri Vis post

Har også msn, så jeg sender deg en pm, med adressen så kan du jo legge meg til om du vil
tove32 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:14.