Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2008, 20:10   #111
Seniormedlem
 
pluttis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,292
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Elisabeth24 Vis post
Kragerø her. Ikke så langt unna Send meg en PM om du vil ha kontakt
heisan.. er opprinnelig ifra kragerø, men bor i kr.sand nå... første kragerø jenta jeg har sett her....
__________________
021206 SÅ SOFIE DAGNS LYS
og storegutt født 111103
pluttis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 23:03   #112
Medlem
 
bonzie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Sørlandet
Meldinger: 409
MP Rating: 0% (0)
bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Jeg er 29 år, opprinnelig fra Trondheim da..men sambo er fra Kristiansand. Vi bor i Vennesla kommune, men har egen bil og kommer meg rundt. Jobber 100% som avdelingsleder i en barnehage i bygda, og har ei datter som ble 3 år nå i august.

Ta kontakt på msn om du har det, send pm og du får adr...

Klem
__________________


Silje f. 20.august 2005
bonzie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 00:36   #113
Seniormedlem
 
glovarm sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,272
MP Rating: 0% (0)
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Nå har jeg prikket noen, som bor ikke for langt unna
Sjekk kontrollpanelet
__________________
Stolt mamma til;

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 08:43   #114
Medlem
 
Elinnemor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 207
MP Rating: 0% (0)
Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.Elinnemor har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
generelt lite nord trøndere her da.....
Æ e Nord-trønder..Send mæ ei pm du
Elinnemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2008, 11:13   #115
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Jeg vil gjerne bli kjennt med jenter i 20-35 alderen som holder til i Ullensaker/Eidsvoll omegnen

Jeg er en jente på 25 med en sønn på ca 8 mnd, er innflytter her og kjenner nesten ingen,
savner å ha noen venninner som vil møtes, gjerne med barna.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2008, 23:14   #116
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,920
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Jeg vil gjerne bli kjennt med jenter i 20-35 alderen som holder til i Ullensaker/Eidsvoll omegnen

Jeg er en jente på 25 med en sønn på ca 8 mnd, er innflytter her og kjenner nesten ingen,
savner å ha noen venninner som vil møtes, gjerne med barna.
Jeg er 23
Bor ikke i Ullensaker, men Skedsmo
__________________
Des. Jan. og feb. har vært 3 drittmnd.
Blir mars bedre?
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 08:31   #117
Medlem
 
@Lind@ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Akershus nord
Meldinger: 308
MP Rating: 0% (0)
@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Jeg bor i Gjerdrum. (Hvor er Ullensaker) Er 33 år. Ta gjerne kontakt om du vil.

(Kine: har vi en avtale..?)
__________________


Gleder meg til å jobbe litt igjen.
@Lind@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 09:46   #118
Supermedlem
 
Mona78 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 996
MP Rating: 0% (0)
Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.Mona78 er fantastisk mot andre.
Sv: Venninne-annonse

Jeg er 30 år,bor i Stange like ved Hamar.Har 2 jenter på 1 og 3 år.

Send gjerne PM
__________________
Hedda 26 August 2005
Linnea 29 August 2007
Mona78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 10:02   #119
Medlem
 
Jiin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 188
MP Rating: 0% (0)
Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Flott tråd!


Jeg er ei jente fra Kristiansand med ei datter på 7 md. Jeg bor sammen med henne (duh..), mannen, og 3 katter. Har ikke så mange venner igjen her nede, nesten alle har flyttet bort for å studere, og så vips hadde vi mistet kontakten..

Jeg liker å lese bøker, skravle over rødvin, gå turer, og jeg liker å scrappe selv om jeg ikke er noe flink. Jeg elsker å høre på lydbøker, og det er da, og kun da, at det blir gjort husarbeid i heimen.

Har skikkelig, skikkelig lyst på en PM fra noen fra Kr.sand eller omegn!
__________________
Verdens vakreste!
Jiin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 10:06   #120
Supermedlem
 
Tweeno sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Stavanger
Meldinger: 518
MP Rating: 0% (0)
Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av sussa85 Vis post
ingen fra Stavangerområdet her?
Jeg er
__________________
Tweeno, storebror 2001 Storesøster 2003og Lillesøster 18.04.2007:
Tweeno er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com