Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-10-2008, 13:10   #131
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sør for Trondheim
Meldinger: 1,732
MP Rating: 0% (0)
Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Legger inne en liten en her jeg å...
Savner å ha nære venner i næreheten.

Litt om meg:
Opprinnelig i fra møre, men bor på Orkanger i Sør-Trøndelag.
Er 24 år, samboer og forlovet med verdens snilleste mann.
Sammen har vi en gutt06 og venter på nurket som kommer i november.
Jeg er utdannet servitør og jobber borti bøgda her.
Liker å gå lange turer, trene, shoppe, skravle på cafèr eller hjemme,nette, se tv, kino.
Er likosm ferdig med partylivet, men tar meg gjerne en vinkveld med god mat og godt selskap.

Kunne godt ha tenkt meg å blitt kjent med noen som ikke bor så innmari langt unna. Rundt Orkanger her hadde vært perfekt! Men Trondheim er slettes ikke for langt!
Alder har null og niks å si for meg.
Koslig med jevngamle barn da.
Om våre bedre 1/2 deler hadde gått godt sammen så hadde det vært toppers....



Jeg er for pingle til å sende PM eller prikke.....
Men bare bombader meg
__________________
Store A.M 190506 Lille T.S 021108
sa/ma 22.01.08
Monica84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 16:37   #132
Medlem
 
Givenchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 268
MP Rating: 0% (0)