Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-10-2008, 13:10   #131
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sør for Trondheim
Meldinger: 1,732
MP Rating: 0% (0)
Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Legger inne en liten en her jeg å...
Savner å ha nære venner i næreheten.

Litt om meg:
Opprinnelig i fra møre, men bor på Orkanger i Sør-Trøndelag.
Er 24 år, samboer og forlovet med verdens snilleste mann.
Sammen har vi en gutt06 og venter på nurket som kommer i november.
Jeg er utdannet servitør og jobber borti bøgda her.
Liker å gå lange turer, trene, shoppe, skravle på cafèr eller hjemme,nette, se tv, kino.
Er likosm ferdig med partylivet, men tar meg gjerne en vinkveld med god mat og godt selskap.

Kunne godt ha tenkt meg å blitt kjent med noen som ikke bor så innmari langt unna. Rundt Orkanger her hadde vært perfekt! Men Trondheim er slettes ikke for langt!
Alder har null og niks å si for meg.
Koslig med jevngamle barn da.
Om våre bedre 1/2 deler hadde gått godt sammen så hadde det vært toppers....



Jeg er for pingle til å sende PM eller prikke.....
Men bare bombader meg
__________________
Store A.M 190506 Lille T.S 021108
sa/ma 22.01.08
Monica84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 16:37   #132
Medlem
 
Givenchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 268
MP Rating: 0% (0)
Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Hei, jeg ønsker meg venninner i østfold! Vi bor nå i Tromsø, men skal høyst sannsynligvis flytte til Moss / Fredrikstad til sommeren. Mannen min er fra Moss og har mange venner der, men det hadde vært fint å ha noen egne venner også.

Litt om meg:
34 år, gift, to barn på 1,5 og 3 år, opprinnelig fra vestlandet. Er egentlig veldig glad i å lese bøker, men med en travel jobb og to små har det blitt minimalt med det de siste årene. Liker også å trene litt, men er absolutt ingen treningsnarkoman.

Hadde vært kjempefint hvis noen i Moss / Fredrikstadregionen ville bli kjent med meg!
__________________
_________________________________
Givenchy
juli 2005
april 2007
Givenchy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 16:59   #133
Seniormedlem
 
Jannike_79 sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 2,012
MP Rating: 0% (0)
Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannike_79 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Jeg er også fra Skien!!

Er 29 år, og bor alene med snuppa på 4 år. Er tilflyttet, har bodd i grenlandsområdet i 8 år. Send meg en pm da vel?
__________________
Klem fra Jannike_79, med Snuppa født Oktober 2004.
Jannike_79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 20:14   #134
Supermedlem
 
_Mari_ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 664
MP Rating: 0% (0)
_Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av._Mari_ har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Hei hei!

Etter å ha lest gjennom her så må jeg vell ta motet til meg jeg også
Det er vell mest Vennepar som er håpet her da -for vi kjenner ikke så mange andre med barn..
Familien vår består av meg på 24 og mannen på snart 30, en gutt på 2,5, og forhåpentligvis straks en liten (november 08)
Vi liker å gjøre "familieting" som å gå på tur (ikke langt da ), leke ute osv, men hadde også vært koselig å bare kunne dobbeldeita med noen innimellom.. Bare koselig med andre som også er foreldre
Kan ta en fest en gang iblant også, men foretrekker først og fremst å være familie da
Alder på de voksne spiller ingen rolle, men hadde vært artig med barn på ca samme alder da
__________________
Stolt mamma til april 06
og nov 08

Nå er familien vår komplett
_Mari_ er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 20:31   #135
VIP-Medlem
 
Tuppesjura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,139
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Tror ikke jeg har lagt inn noe her før...

Bor utenfor Harstad. 25 år og har 2 barn. Vil gjerne ha flere venner jeg
__________________
Snuppa 04
Lillemann 07
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 21:59   #136
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 258
MP Rating: 0% (0)
Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.Fryda har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Ingen på rundt 40?


38... Nærmer meg ja....

Flott tråd. Har et aktivt sosialt liv, men det er alltids plass til flere bekjente

Oslo, luxusbohem, uhøytidlig, kreativ og glad i alt som gir livet mening.
__________________
To storesøstre og en liten Benjamin bror som kom 20.02.08
Fryda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 21:59   #137
Juniormedlem
 
Lady79 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 43
MP Rating: 0% (0)
Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.Lady79 er som en lysfontene.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Tweeno Vis post
Jeg er
Ser at barna dine er sånn ca på alder med mine... Bor litt sør for Stavanger vi da.
Lady79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 22:15   #138
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 134
MP Rating: 0% (0)
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Så spennende... Slenger meg på

*26 år
*tre aktive barn
*romerike
*aktiv, livsglad jente


Send PM så forteller jeg mer
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 10:42   #139
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 55
MP Rating: 0% (0)
thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.
Sv: Venninne-annonse

Dette slenger jeg meg på

Flyttet til Ski for et år siden og har ikke opparbeidet meg noe særlig kontaktnettverk her.

Jeg er 27 år, forlovet og har en nydelig sønn på 4 år.
Forloveden min har en vel så nydelig datter på 7 år.

Jeg er glad i cafeturer og skravler som en foss

Det hadde vært hyggelig å treffe noen i området.
thesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 15:12   #140
Medlem
 
Fluen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 167
Blogginnlegg: 10
MP Rating: 0% (0)
Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Slenger med på bølgen her jeg og da
22 år fra Follo, samboer og datter på 10mndr. Alder er ikke så viktig som personlighet... Er stort sett glad, elsker å prate, cafeturer og generelt sosialt samvær Liker godt turer ute i lufta og, men er nok litt lat av meg
Gjerne andre som bor i Follo, men kommer meg like raskt og greit til Oslo
Send meg en PM om du vil
__________________
Er så utrolig glad og spent på hva sommeren vil bringe vår vei

Sist endret av Fluen; 11-11-2008 kl 15:27.
Fluen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com