Hei!
Så flott innlegg da! Var skkurat det jeg lette etter da jeg meldte meg inn her i dag!
Jeg har bodd i Bodø i et par uker nå og kjenner så og si ingen. Jeg, min mann og sønnen våres flytta hit fra Østlandet i forbindelse med mannens jobb.
Jeg håper å bli kjent med noen jenter her i Bodø! Har jo ikke lyst til å gro fast i leiligheten ensom og forlatt heller!
Jeg blir misunnelig når jeg går tur og ser mammaene med vogn som ikke går alene! Kan jo si at det er litt ensomt å føle at alle andre har "noen".
Er du interessert i å ha noen å gå tur sammen med, gå på cafe, møtes hjemme, rett og slett dele litt av fritiden sammen med, så ta kontakt med meg!
Jeg er 28 år, gift med en mann som er 31. Vært gift i 3 år og vi fikk en sønn i april i år. Jeg er utdannet sykepleier, men er nå i mammapermisjon til april 09.
Jeg er åpen og lett å bli kjent med, lojal og positiv. Men er bestemt og vet hva jeg vil og ikke vil. Er engasjert og er glad i en god diskusjon!
Det blir lite festing, men setter stor pris på god mat, vin og skravling. Jeg er også glad i bøker, musikk, reise og oppleve nye ting. På samme tid setter jeg stor pris på "hverdagen" og å slenge med ned i sofaen i pysjen og se TV. Mann, barn, famile og hjem betyr alt for meg!
Send meg en melding da Bodø damer, det hadde jeg satt pris på!