Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2008, 14:51   #101
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: BODØ
Meldinger: 16
MP Rating: 0% (0)
Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.Magnus_Godgutten er som en lysfontene.
Sv: Venninne-annonse

Hei!

Så flott innlegg da! Var skkurat det jeg lette etter da jeg meldte meg inn her i dag!

Jeg har bodd i Bodø i et par uker nå og kjenner så og si ingen. Jeg, min mann og sønnen våres flytta hit fra Østlandet i forbindelse med mannens jobb.

Jeg håper å bli kjent med noen jenter her i Bodø! Har jo ikke lyst til å gro fast i leiligheten ensom og forlatt heller!
Jeg blir misunnelig når jeg går tur og ser mammaene med vogn som ikke går alene! Kan jo si at det er litt ensomt å føle at alle andre har "noen".

Er du interessert i å ha noen å gå tur sammen med, gå på cafe, møtes hjemme, rett og slett dele litt av fritiden sammen med, så ta kontakt med meg!

Jeg er 28 år, gift med en mann som er 31. Vært gift i 3 år og vi fikk en sønn i april i år. Jeg er utdannet sykepleier, men er nå i mammapermisjon til april 09.
Jeg er åpen og lett å bli kjent med, lojal og positiv. Men er bestemt og vet hva jeg vil og ikke vil. Er engasjert og er glad i en god diskusjon!
Det blir lite festing, men setter stor pris på god mat, vin og skravling. Jeg er også glad i bøker, musikk, reise og oppleve nye ting. På samme tid setter jeg stor pris på "hverdagen" og å slenge med ned i sofaen i pysjen og se TV. Mann, barn, famile og hjem betyr alt for meg!

Send meg en melding da Bodø damer, det hadde jeg satt pris på!
Magnus_Godgutten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 16:58   #102
Supermedlem
 
lykkeliten84 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 853
MP Rating: 0% (0)
lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Hei hei Jeg vil også være med, i håp om å finne noen
Vi flytter til Levanger om ikke lenge. Kjenner ingen der så det blir veldig trist å dra fra de vi har her vi bor nå.
Jeg er veldig sosial og vant til å ha vennene mine rundt meg hele tiden

Litt om meg (oss)
- 24 år
- har en gutt på 1 år
- samboer
- sykepleierstudent

Vil du vite mer så ta gjerne kontakt

Håper så inderlig å få et nytt nettverk så man slipper å bli så ensom.
__________________
juni 07
lykkeliten84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 17:12   #103
Supermedlem
 
*diLLa* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 821
MP Rating: 0% (0)
*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Snurreline Vis post
Vel...ser ut som om det få folk fra Østfold her(sarpsborg/halden/fredrikstad)...
det samme tenkte jeg
__________________


*diLLa* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 18:17   #104
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,621
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Noen fra Drammen da? Vi er ganske nyinnflyttede her, og jeg er ikke så flink til å lete frem venner...

Jeg er 32 år, gift, har en jente på tre og en i magen. Spesielt nå i fødselspermisjonsperioden kommer jeg nok til å savne noen å gå tur med, på café etc. Savner også noen å gå på lekeplassen med, besøke med barna osv...
__________________
sept 05 : okt 08
Vibs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 20:04   #105
Supermedlem
 
Brudulja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 721
MP Rating: 0% (0)
Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Vibs Vis post
Noen fra Drammen da? Vi er ganske nyinnflyttede her, og jeg er ikke så flink til å lete frem venner...

Jeg er 32 år, gift, har en jente på tre og en i magen. Spesielt nå i fødselspermisjonsperioden kommer jeg nok til å savne noen å gå tur med, på café etc. Savner også noen å gå på lekeplassen med, besøke med barna osv...
Bor på Konnerud.
Jeg er 30 år, gift og har 2 barn. Har en gutt på 2 år og er nå i fødselspermisjon med lillemor født slutten av mai.
__________________
18.06.06
28.05.08
Brudulja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 23:58   #106
Juniormedlem
 
Elisabeth24 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Kragerø
Meldinger: 14
MP Rating: 0% (0)
Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.Elisabeth24 er som en lysfontene.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Noen fra SKIEN her da?

Jente 28 med to barn. Gift. Søker både venninner og vennepar med barn. Liker å finne på ting med barna, og moro å kombinere "play date" for barna mens mammaer/pappaer skravler

Kragerø her. Ikke så langt unna Send meg en PM om du vil ha kontakt
__________________
Jeg er den stolte mamma´n til verdens skjønneste gutt
Mads ble født 26.01.05

Elisabeth24 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 00:29   #107
Veteranmedlem
 
julibe sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,948
MP Rating: 0% (0)
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

.....
__________________






Sist endret av julibe; 12-01-2009 kl 20:51.
julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 07:00   #108
Medlem
 
@Lind@ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Akershus nord
Meldinger: 308
MP Rating: 0% (0)
@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Har sendt deg pm (og fått svar på mitt spørsmål )
__________________


Gleder meg til å jobbe litt igjen.
@Lind@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 10:42   #109
Seniormedlem
 
Nette77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,697
MP Rating: 100% (1)
Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Ser det er få av oss, men slenger inn ei venninne-annonse lell.

Er fra Sogn og Fjorden, nermere bestemt Hafslo.

Er 31 år, åleinemamma til 2 gutter på 11,5 og 2,5 år.
__________________
Storegullet-97 og vetlegullet -06
Nette77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 15:26   #110
Supermedlem
 
Irith sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 828
MP Rating: 0% (0)
Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.Irith har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Har ikke hatt tid til å lese gjennom alle innleggene her. Når han sover så slapper jeg stort sett av med en bok.

Men litt om meg: Jente på 27 år, opprinnelig fra Tromsø men nå Bosatt i Oslo. Har mann og en liten gutt på 8 måneder.
Vi vurderer nå å flytte til Drammen..

Det er mye jeg synes er moro å gjøre både med mann, barn og alene.
Turer ut i skog og mark er kjempekoselig! Jeg er dog ikke et ski-menneske eller en fjellgeit. Jeg elsker dyr og har drevet med hest i 5-6 år på hobbybasis. Har ikke egen hest, og tviler på at jeg noen gang får tid...
Ellers så liker jeg rolige kvelder med en flaske vin, en tur ut på pub eller så enkle ting som å bake, brodere og kose meg med minien.
Cafeturer og skravling er koselig!
akkurat nå er jeg hjemme i barselsperm frem til 1.desember.

Vi har så og si ingen i vennekretsen vår med barn, så det er jo litt stusselig da.

Noen i Oslo/Drammen som vil bli kjent?
__________________
Sindre kom til verden 26.01.08
Irith er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:17.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com